1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Aftaler

Aftaler

anna1

anna1

89 indlæg
  • Skrevet
Ja, jeg har desværre oplevet rigtig meget her på det sidste, at folk jeg kender ikke overholder deres aftaler. Eller ikke melder tilbage ift. At ses aftalte dage.. Jeg er ved at være rigtig træt af det. Jeg synes lidt, der er en tendens til, at folk trækker tingene ud for fx at se, om der skulle komme noget, der er mere spændende....Er der andre, der oplever det samme, og hvordan håndtere i det? Også ift. At passe på sig selv og undgå skuffelser...?
gitte345

gitte345

283 indlæg
  • Skrevet
Ja, jeg kender det godt og bliver også skuffet. Jeg holder simpelthen op med at ses med de folk, der ikke overholder aftaler, fordi jeg holder op med at glæde mig til at se dem, når de spilder min tid igen og igen. Der er mange, der sagtens kan overholde aftaler, men jeg synes særligt, det er et problem i Kbh fx hvor der er mange tilbud hele tiden. Man kan også have nogen, man betragter som kaffevenner, og dukker de så ikke op, så drikker man sin kaffe alene.
LilMy

LilMy

5 indlæg
  • Skrevet
Ja, jeg kender det alt, alt for godt. Især med at de trækker den ud, for at se om der dukker noget bedre op. Jeg tager det selv enormt personligt, men prøver stadig at få lavet aftaler med folk selvom det kun sker 10% ud af de gange, som jeg ihærdigt har prøvet på at få aftalt noget. 
Jeg prøvede at holde lav profil, og få folk til at komme til mig i stedet for, men det resulterede sig i en meget slem ensomhed - da min telefon selvfølgelig lå helt stille uden nogle beskeder eller notifikationer.

I forhold til min situation, tror jeg at det er fordi at folk synes at jeg er kedelig.. Fair nok at folk ikke kan lide en, men det gør da stadig ondt. 
I forhold til din situation, så kender jeg dig ikke - men folk kan være enormt tarvelige. Det bedste råd jeg kan give er, at når man har lavet en aftale så skal man ikke forvente noget.. sørgeligt, men sådan er det..