1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Byen!!

Byen!!

Soulmate

Soulmate

43 indlæg
  • Skrevet
Da min veninde brændte mig af i sidste sekund, står jeg nu og mangler en, der kunne tænke sig at tage i byen med mig. Helst en af samme køn som jeg. Jeg er 21 år og befinder mig i Aarhus. Jeg har simpelthen spurgt en masse folk, bekendte såvel som venner, men ingen af ovenstående kan, af forskellige årsager. Så er der nogle, der er i samme båd som mig? Hit me!!
1987-male

1987-male

2452 indlæg
  • Skrevet
Det er godt nok sidste udkald der vil noget :D Men 23.48 her, hvis du ser denne besked i tide, så det bliver ud på morgenen inden det sidste sted lukker, så er mit nummer 21762696. Alternativt er der lørdag, hvilket er langt bedre, så det ikke bliver så vanvittigt som det er lige nu, men hvis du når det, fair nok, your choice :)
Supernova1

Supernova1

455 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
Supernova1

Supernova1

455 indlæg
Deleted
1987-male

1987-male

2452 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Det kan du bande på :D Har fået min første bog udgivet, så skriver stadig meget :-) Den næste udkommer til sommer om kvindepsykologi, men ja, jeg fik lidt hug fra forlaget om at det var for generaliserende haha, lidt ligesom her du ved, lærer det nok aldrig, men underholdning er underholdning, den har jeg altid haft i mig, så alle parter skrev alligevel under, og det er det der betyder noget for mig, så ja livet kører stadig derudaf... halvt om halvt nogle gange men det kører, det håber jeg også det gør for jer :)) Og nej, jeg ved ikke hvad der sker i Århus i dag, det var bare, så hun ikke skulle sidde hjemme alene, hvis hun havde glædet sig så meget til at tage i byen netop i dag.
Supernova1

Supernova1

455 indlæg
Deleted
1987-male

1987-male

2452 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
"Om det kører, det gør det i den grad, hvad kan jeg sige, det mig der styrer woman" Haha, så giv mig et godt råd når vi nu er i gang - fik soulmate kolde fødder? ;-) Lad mig se hvor meget du selv kender til kvindepsykologi hvis du styrer woman nu :D Ang. bog/bøger, det er ikke en gang løgn, to'eren er ren kvindepsykologi, altså ikke noget til mænd overhovedet, så en stor del af inspiration til kvindeudfordringer/følelser, altså hele det spektrum er hentet herfra, med 2000 indlæg så lærer man før eller siden hvad der betyder noget for en kvinde :-) Nu ved jeg ikke om det kan lade sig gøre at smide et par screenshots herind under indlægget fra de første par sider, men hvis det kan så kan du se, om den har en klang af den lidt generaliserende stil alligevel som jeg også ikke helt kunne slippe her på forumet :-) Den første handler om noget helt andet. Målgruppen er mænd, og emner der bliver behandlet er også for mænd. Magt, penge, også kvindepsykologi, ja, men på en helt anden måde - mere på en måde mænd kan lide det, dominans, sex, den smukke kvindekrop osv, men den er udkommet nu, så mangler vi bare den anden :-) Lad os se om der kommer et billede frem nu: 1 | pic2url 2 | pic2url 3 | pic2url
Supernova1

Supernova1

455 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
1987-male

1987-male

2452 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Ja, enig, richgirl, men hvad hvis der bag det hårde & kønne ydre, gemte sig en... følsom og kærlig person, der også kunne forstås og elskes? https://www.youtube.com/watch?v=8jnWjkmSHRE
Supernova1

Supernova1

455 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted

Mest populære tråde