1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Byen!!

Byen!!

Kaskade

Kaskade

39 indlæg
  • Skrevet
Jeg synes den første bog lyder mere spændende ;)
1987-male

1987-male

2452 indlæg
  • Skrevet
Ok, du får en PM med den i stedet så, den kan allerede købes nu, så der behøver jeg ikke sende nogen mails ud, når den anden kommer :-)
contrast

contrast

1684 indlæg
  • Skrevet
Min PM funktion virker, så du må gerne sende en besked dér :) Jeg tænker også den første bog, som er udkommet.
1987-male

1987-male

2452 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Sendt ;-) Jeg har lige en anden ting jeg vil tage op her. Jeg har overvejet at bygge en app sammen med bog 3, det er der ikke så mange der har gjort før. Bogen og appen skal kunne kombinere hinanden, er der nogen af jer der har nogle gode ideer til begge dele? Fx: Bog med historie der foregår på en romantisk rejse, app: bedste romantiske rejsesteder. Bog: Ung mand & kvinde møder hinanden for første gang til en intim koncert. App: de bedste intime koncerter i Danmark. Det kan være helt helt andre ting og temaer, dette er blot ideer. Hvad føler I? (Alle jer der læser dette indlæg lige nu, ny som gammel herinde)
Kaskade

Kaskade

39 indlæg
  • Skrevet
Jeg synes ikke rigtigt, det giver så meget mening, medmindre app'en kan fungere som en slags supplerende opslagsværk til bogen. For eksempel hvis bogen er en samling erotiske noveller og app'en supplerer med yderligere inspiration og råd til at udleve de samme ting selv, som ellers ville forstyrre inde i bogen, hvis du forstår?
culpa

culpa

561 indlæg
  • Skrevet
Jeg synes heller ikke, at det giver så god mening. Der er jo masser af apps og hjemmesider som guider til koncerter og rejser osv, så jeg tvivler på, at folk ville bruge dit alternativ, hvis der er apps som allerede er etablerede indenfor det område.
1987-male

1987-male

2452 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
giphy | pic2url Den slags findes ikke :)
1987-male

1987-male

2452 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Men ok, jeg overvejer det lige en gang mere så, tak begge to :-) Så blev det vist en våd bytur alligevel :P

Mest populære tråde