1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Ekskæreste

Ekskæreste

• Skrevet
Hej alle sammen.. Jeg sørger råd og ville høre jer andre.. Hvordan har i det med hvis jeres kæreste stadig er gode venner med sin ekskæreste? Sagen er den at min kæreste og jeg har været sammen i 2,5 år.. Jeg elsker ham rigtig højt, men har desværre haft en del svigt i mit liv og derfor har jeg til tider svært ved at stole på folk.. men mine kæreste er stadig gode venner med næsten alle hans ekskærester og liker deres opslag hvis de eks. Har fået job og skriver også tillykke osv.. Jeg ved godt at han ikke ligger an på dem osv. Men jeg har det bare lidt svært ved at han stadig er gode venner med dem.. De har jo på et tidspunkt betydet noget for ham.. jeg har ikke tænkt mig at sige noget til ham men hvordan ville i andre have det hvid jeres kæreste stadig var gode venner med deres eks.
Jonasfrapuls

Jonasfrapuls

94 indlæg
  • Skrevet
Jeg har det fint med det. Ligesom min kæreste også har det fint med jeg er venner med, et par, af mine x-kærester. Jeg stoler på min kæreste. Bare fordi man er x-kærester, behøver man ikke være uvenner, eller have følelser for hinanden. Udover venskabelige. Det kommer an på hvordan forholdet er endt.