1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. ensom...

ensom...

maria...

maria...

7 indlæg
  • Skrevet
Hej alle. Jeg har i lang tid ikke haft nogen veninder/venner og det har gjort mig meget ensom... Jeg har haft en depression i nogle år nu, men har det egentlig bedre, men føler ikke jeg kan komme over min depression fordi min ensomhed gør jeg bliver ved med at være ked af det... Jeg er utrolig dårlig til at og snakke med nye mennesker, så jeg har svært ved at og få nye venner. Jeg tror ikke folk finder mig særlig interesant fordi jeg ikke siger særlig meget og kun siger noget når jeg bliver spurgt. Men jeg bliver bare så nervøs! Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre? Jeg var begyndt at og skrive med en over nettet og det gik godt, men nu gider hun ikke mere. Det gør mig vildt ked af det fordi jeg har eller havde kun hende at og snakke/skrive med udover min familie:( Jeg ved ikke helt hvorfor jeg skrive det her? Jeg tror bare jeg har brug for at sige det...
  • Skrevet
Jeg forstår dig godt! Det er ikke rart at føle sig alene det har jeg også gjort en periode fordi alle mine venner enten var flyttet eller vi bare er groet fra hinanden 😕 måske du skal vente lidt med at opsøge venner indtil du har fået det bedre så du er klar på at møde nye mennesker 😊
Såforsøren

Såforsøren

1 indlæg
  • Skrevet
Kender godt følelsen, jeg har selv haft mange problemer med min bipolar lidelse og min socialangst - tilsidst kørte jeg på ren autopilot og undgik bare andre mennesker fordi jeg antog at jeg ville sige noget forkert eller være kedelig eller at de ikke ville snakke med mig. Og med tiden siger man bare intet fordi man har travlt med at gennemtænke alt og falder helt i staver. :-) Da jeg kom ud af min psykose og bevægede mig ud af min depression blev det langsomt bedre. Jeg kunne tage kontakt til andre "outsidere" i forskellige sociale situationer og jeg blev bedre til at byde ind og holde samtaler kørende når nogen henvendte sig til mig fordi jeg stoppede med at spekulere så meget over alting. :-)
maria...

maria...

7 indlæg
  • Skrevet
hej :) Tak for svarene, jeg troede ikke der var nogen der ville kommentere, så tak :) Jeg kan ikke vente med at og få nye venner, da det at jeg ikke har nogle venner er det der gør jeg har det dårligt. Men det er dejligt at og høre jeg ikke er den eneste :) og det er da dejligt at høre en succeshistorie:)
Såforsøren

Såforsøren

1 indlæg
Man er aldrig den eneste :) Må jeg spørge hvor gammel du er Maria? :)
maria...

maria...

7 indlæg
  • Skrevet
Jeg er 18 år gammel :) Hvorfor ?
Såforsøren

Såforsøren

1 indlæg
  • Skrevet
Hov det er godt nok en uge siden vi skrev, men du kan da skrive med mig hvis du vil? Jeg er 20, så mon ikke vi har et eller andet tilfælles :)
Kejle95

Kejle95

8 indlæg
  • Skrevet
Også mig :D Jeg savner nogle veninder, der er MINE. Mine eneste venner lige nu er min kærestes bror og brorens kæreste. Og vi er da rigtig gode venner. Men det kunne være rart at have nogen der ville være venner med mig, fordi jeg er mig, og ikke fordi jeg bliver automatisk hægtet på min kærestes familie/venner.. hvis i forstår? :)