1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Ensom

Ensom

StinePus

StinePus

5 indlæg
  • Skrevet
Føler mig ensom på trods af at jeg er i forhold. Alt hvad jeg laver er forkert. Han er konstant sur på mig og er ekstremt kritisk. Det der rammer mig allermest er når han siger at han kigger på andre skønheder. Jeg ved godt at det er det mænd gør og de selv syntes at det er helt fint, men det er ikke ok med mig når han ikke gider og kigge på mig mere. Alle andre flirter med mig, giver mig kommentar for både mit indre og ydre, men savner at høre det fra min egen kæreste. Når han har sådan en periode kan det stå på i flere dage, og det er ikke til at holde ud. Jeg forsøgte forleden aften at snakke med ham om det, men tingene bliver være ved at han kaster en masse grimme ord i hovedet på mig.
Supernova1

Supernova1

193 indlæg
  • Skrevet
Jeg kunne aldrig finde på at lade en kæreste snakke sådan til mig, du nødt til at forme ham som du selv vil have ham, sæt grænser for ham, det med at lade ham give øjne til andre piger, det forstår jeg slet ikke hvordan du kan, og hans attitude overfor dig, fucking mind ham om hvem han snakker til, du hans dame, ikke hans fucking homeboy, respekter dig selv, sæt ham på plads når han er rapkæftet , ladvær med at lade ham snakke sådan til dig
StinePus

StinePus

5 indlæg
Vi har nu overset hinanden i en uge nu. Jeg prøvet forleden dag og snakke med ham men der bliver bare lukket af. Derfor er jeg begyndt at holde mig fra ham og passer mig selv...feeeed påske🤣
Kaskade

Kaskade

12 indlæg
  • Skrevet
Hvorfor gider du overhovedet være kærester med ham? Han lyder ikke særligt sød.
StinePus

StinePus

5 indlæg
Det spekulere jeg også på, selvom vi også har gode tider
Kaskade

Kaskade

12 indlæg
  • Skrevet
Nogen gange er gode tider bare ikke nok. Uanset hvor dårligt han har det selv, kunne han stadigvæk godt gøre sig umage med at være der for dig, og få dig til at føle dig værdsat. En kæreste skal jo gøre én mest glad og ikke ked af det :)
Supernova1

Supernova1

193 indlæg
Haha rigtig godt! Ignorer ham, han skal vide du ikke længes efter ham, lad ham selv komme over til dig, og ikke lad ham føle sig sikker, på den måde at han kan tro han kan behandle dig som han vil fordi du aldrig vil forlade ham at du er "fortabt" uden ham. Og hvis han ikke snart ændrer sig, så synes jeg du skal forlade ham, ærligtalt så ville jeg have forladt ham for længst hvis jeg var dig. God påske 😄
StinePus

StinePus

5 indlæg
Tak for et godt råd👍. God påske til dig også😊