1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Ensomhed

Ensomhed

Krøllebølle

Krøllebølle

1 indlæg
  • Skrevet
Hej. Jeg er en ung kvinde på 22 år. Jeg har i mange år isoleret mig selv ret meget, da jeg har været meget nede. Jeg har skubbet folk væk fra mig, for ikke at blive afvist. Resultatet er, at jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal kommunikere med folk mere. Jeg ved ikke hvordan man er venner eller hvad man laver som veninder. Jeg har ikke haft nogle venner i omkring ti år. Jeg tror jeg er blevet ret ensom. Jeg er træt af at snakke med drenge, der bare ender med at lægge an på en. Jeg tror virkelig jeg har brug for en veninde og håber måske der er en her. føler alle piger jeg snakker med, at jeg keder dem, eller jeg sårer dem eller skræmmer dem, eller jeg er for dum, eller for umoden, eller hvad det er. Jeg ved ikke hvad jeg gør. Men jeg gør et eller andet, som gør at de ikke ser mig som en potentiel veninde. Jeg ved ikke om jeg ikke gør nok for det. I så fald, er det kun fordi jeg er bange for at blive afvist for det meste. Altså det jo heller IK fordi jeg bare lader folk behandle mig dårligt, for at snakke med nogen.. Og jeg ved godt det er dumt at afvise folk, for ikke selv at blive afvist. Men det ligger så dybt i mig. Men jeg vil egentlig bare høre, om der er nogle der måske vil skrive ? Og måske mødes til en kop te eller drikke en juice på en cafe, eller noget, eller hvad der lige kunne være spændende. jeg ved heller IK lige om det er det rette sted at skrive dette, men er lidt flov over min situation, så havde IK lige modet til at skrive på facebook. Jeg har ikke lige fået skrevet så meget om mig selv, men håber alligvel der måske er nogle der ikke synes jeg virker irriterende, eller alt for underlig i hvert fald, eller har det på samme måde, eller nogen der bare føler for at skrive til mig, eller nogen der bare har nogle råd. hilsen en lidt frustreret
contrast

contrast

1688 indlæg
  • Skrevet
Hvilken by bor du i? Du er velkommen til at sende PB til mig :)

Seneste tråde