1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Feedback til Forum

Feedback til Forum

shak

shak

396 indlæg
  • Skrevet

Jeg synes, her er meget øde, og det virker som om, debatten er ved at  (eller er allerede..) død? Er det bare mig? Skyldes det den nye opdatering, at det er forvirrende, nyt og ikke fungerer helt optimalt? :D  

LadyFox

LadyFox

11845 indlæg
  • Skrevet

At den er SÅ død tror jeg klart skyldes at den nyeopdatering endnu ikke kører som den skal :)

hyben

hyben

1366 indlæg
  • Skrevet

Det er fordi det melder fejl konstant! Det er så sjældent man kan få lov at skrive noget efter opdateringen :(

koalabear

koalabear

910 indlæg
  • Skrevet

Ja, som de andre siger, er det bl.a. fordi man ofte ikke kan skrive indlæg i diverse tråde.

For mig er det så også fordi at jeg for det meste bruger Woman på min iPhone - men det nye design ser simpelthent SÅ forfærdeligt ud på mobilen og er ekstremt uoverskueligt at kigge på. Så det tager også lidt af lysten.

primerose

primerose

27 indlæg
  • Skrevet

Det er stensikkert pga den nye side. 97% af gangene man prøver at skrive et indlæg melder den fejl. Siden hopper åndsvagt meget op og ned når man forsøger at scrolle. Man kan ikke gå ind på profiler. Profilbillederne er væk. Man kan ikke skrive privat. Man skal scrolle ned af hele første debatside for at kunne vælge en anden side. Alt det vi før holdt af ved womandebatten er altså nærmest ikke-eksisterende læmgere. Derfor tror jeg, at debatten virker så forladt.

shak

shak

396 indlæg
  • Skrevet

I har helt ret. Jeg kan ofte heller ikke få lov til at kommentere, og det er lidt surt, når man har brugt noget tid på en god lang kommentar til en. Det er ellers ærgerligt, for selvom debatten havde sine op- og nedture, så var der jo altid nogle!  

anilara

[slettet bruger]

0 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
Sunbeam

Sunbeam

1152 indlæg
  • Skrevet

Jeg tror, det er pga. det nye design. Jeg er selv virkelig heller ikke tilfreds med det, der er så mange ting, der er ulogiske. Jeg kommer ikke til at være herinde mere i hvert fald, og jeg tror, mange har det på samme måde. Jeg kan ikke engang finde ud af at slette min profil, haha :P

Zilla

Zilla

3555 indlæg
  • Skrevet

Jeg har først kunne logge ind og skrive i dag

koalabear

koalabear

910 indlæg
  • Skrevet

Haha, det enste jeg faktisk synes er bedre ved den nye side end den gamle, er at man kan like hinandens indlæg :D