1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Feedback til Forum

Feedback til Forum

sevillaa

sevillaa

649 indlæg
  • Skrevet

Jeg har godt kunne logge ind, men jeg har slet ikke kunnet få lov til at skrive, så gav lidt op... skulle nok også mere koncentrere mig om mine eksamener :)

lulala

lulala

4813 indlæg
  • Skrevet

Ja, den er totalt død. Jeg savner det gamle woman. Jeg gider ærlig talt ikke være herinde, så længe det fungerer så dårligt.

Smaek-kys

Smaek-kys

2078 indlæg
  • Skrevet

Jeg synes denne side er lidt for mobil-agtig i designet. Den gamle side var meget mere computer-venlig.
Derudover så er jeg enig med Lulala.

sophaya

sophaya

747 indlæg
  • Skrevet

Der er ikke så meget ved at være herinde nu med det nye design - der er mange fejl, der er irriterende, og ærlig talt så synes jeg det gamle design var meget mere tiltalende. Det nye design her er i hvert fald ikke like-knappen værd :p 

shak

shak

396 indlæg
  • Skrevet

Jeg synes også, det nye design er mere mobilagtigt. Det andet var meget mere overskueligt - og man havde sådan et godt overblik over debatterne. Dette er mere "in your face" og dystert, synes jeg. Og så mere uoverskueligt. Alting er større. Jeg er heller ikke fan! Hvilket ærger mig. Kunne virkelig godt lide debatten, men det er tydeligt, at flere falder af nu. 

lulala

lulala

4813 indlæg
  • Skrevet

sophaya: Jeg blev nødt til at like din kommentar Men kan desværre ikke quote den.

I øvrigt synes jeg de gamle smileys var meget bedre.

nellie.

nellie.

629 indlæg
  • Skrevet

Her er mega dødt, og ødet! Det er ligesom en spøgelsesby.

Jeg har endnu ikke haft tid til at sætte mig ind i det nye forum, og tvivler lidt på det sker, så aktiviteten ebber nok langsomt ud herfra.

213

213

3783 indlæg
  • Skrevet

Jeg synes, det nye er ualmindeligt amatøragtigt. Det er helt grinagtigt. 

I er ikke jeres løn værdig. 

Smaek-kys

Smaek-kys

2078 indlæg
  • Skrevet

- Og så synes jeg virkelig at det er for dårligt at det ikke er blevet testet bedre af før siden blev sat igang. Al den tid indtil nu, og indtil siden fungerer godt igen, der kunne vi have levet fint med den gamle side.

shak

shak

396 indlæg
  • Skrevet

Jeg forstår ikke, man ikke bare forbedrede den gamle siden med de ting, der ikke fungerede. Nu har de givet et nyt design, men tingene fungerer stadig ikke. Folk vil jo ikke være her mere. 

Og hvorfor har jeg kn 3 stjerner, når alle andre har 5?? (OG DER ER INGEN GAL SMILEY?)