1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Feedback til Forum

Feedback til Forum

LadyFox

LadyFox

11846 indlæg
  • Skrevet

shak - du må skrive nogle flere indlæg herinde - så får du flere stjerner :P

anilara

[slettet bruger]

0 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
seips

seips

187 indlæg
  • Skrevet

Jeg har helt ærligt aldrig set et så dårligt design på en debatside før... Det er slet ikke brugervenligt eller smart lavet. Så svært er det heller ikke at lave noget ordentligt Woman. 

moroccan

moroccan

1538 indlæg
  • Skrevet

Det tror jeg sgu at den er...

Jeg synes at det nye design er enormt irriterende. Kan ikke se hvordan det på nogen måde er mere brugervenligt end det gamle, og jeg forstår ikke hvorfor man har udgivet et design med SÅ mange fejl. "Relaterede tråde"-funktionen er møg irriterende. Basale fejl, som at alle kategorierne under "debat" i menuen ikke kan ses er ikke blevet rettet på trods af at man har haft tid til at lave et system hvor man får stjerner alt efter hvor mange indlæg man har skrevet.

moroccan

moroccan

1538 indlæg
  • Skrevet

Det tror jeg sgu at den er...

Jeg synes at det nye design er enormt irriterende. Kan ikke se hvordan det på nogen måde er mere brugervenligt end det gamle, og jeg forstår ikke hvorfor man har udgivet et design med SÅ mange fejl. "Relaterede tråde"-funktionen er møg irriterende. Basale fejl, som at alle kategorierne under "debat" i menuen ikke kan ses er ikke blevet rettet på trods af at man har haft tid til at lave et system hvor man får stjerner alt efter hvor mange indlæg man har skrevet.

viskelæder

viskelæder

2808 indlæg
  • Skrevet

Jeg har også givet ret meget op, fordi intet virker.

LadyFox

LadyFox

11846 indlæg
  • Skrevet

Jeg synes både der er fordele og ulemper ved de nye - jeg kan godt lide der er kommet en "like" knap, selvom jeg gerne så at man kunne se hvem der liker hvad. Jeg er glad for notifikationer, altså når det kommer til at fungere, jeg kan bedre lide kommentar-boksen på det nye, end på det gamle. 

Det eneste jeg ikke føler virker overhovedet for mig (hvis vi antager det hele kommer til at køre som det skal) er slet knappen, de der stjerner og at ens svar til andre brugere ikke kommer nederst i debatten men under det man svare på. :)

HotStuff

HotStuff

1184 indlæg
  • Skrevet

Jeg synes det er fedt med en likeknap og notifikationer - men det er nogle lorte smileys! Det er de originale facebook smileys jo.... 

Der er også problemet med at få lov til at skrive indlæg. 

Men en ting der virkelig er et problem - er at jeg får mail hver gang der kommer indlæg på en tråd jeg har skrevet i og de kan IKKE blive meldt fra....

foodismyaddiction

foodismyaddiction

2457 indlæg
  • Skrevet

100% fordi at ens svar ikke altid bliver postet grundet fejl

MonCherie22

MonCherie22

2258 indlæg
  • Skrevet

Jeg kan slet ikke forlige mig med det nye design.. Synes det er så forfærdeligt, både at se på og finde rundt i..  Før kunne jeg bruge timer herinde, nu bruger jeg 1 minut om dagen, i håb om at jeg kan vænne mig til debatten..