1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Feedback til Forum

Feedback til Forum

Berlin

Berlin

1207 indlæg
  • Skrevet

Desværre, ja - der er sket et eller andet. Hvordan får vi livet debatten op igen? Nyt design eller ej - det er simpelthen for ærgerligt, hvis Woman-debatten dør :-(

Stine_nr_5

Stine_nr_5

2581 indlæg
  • Skrevet

Jeg synes måske heller ikke der bliver reklameret så godt for debatten på Womans forside :) det kunne være rart hvis linket til debatten var mere i fokus. 

Xhendeder

Xhendeder

72 indlæg
  • Skrevet

Jeg savner godt nok det gamle gode woman! 

Quenplattypus

[slettet bruger]

0 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
primerose

primerose

27 indlæg
  • Skrevet

Rigtig god liste Queenplattypus har skrevet over fejl og mangler. Har prøvet at like opslaget, men ved ikke om I andre kan se det?

En kommentar til det med demenslisten (notifikationerne). De burde i det mindste nulstille, når man har haft åbnet listen. Men den fortsætter bare med at tælle. Har 58 nu. Alle om noget JEG har foretaget mig. Meget urelevant. Og nu sker det her, hvor curseren forsvinder ud af skrivefeltet mens jeg skriver, så jeg ikke kan se hvad jeg taster. dET ER MØG TRÆLS! 

Redaktionen

Redaktionen

128 indlæg
  • Skrevet

Kære alle sammen.

Det er på ingen måde i orden, at debatten fungerer så dårligt. Det er vi fuldt ud klar over. Systemet var blevet testet flere gange, men der er sket en del uforudsete ting undervejs. Udover ferie, helligdage har udviklerne være ramt af hjernerystelse og sygdom. Men de arbejder virkelig hårdt - for vi ved godt, at det ikke fungerer. Vi beklager mange mange gange, og vi lover at det endelige resultat bliver rigtig flot, og I bliver glade for det. 

I må i hvert fald ikke tro, at vi ikke prioriterer det her. 

Kh Marianne, webmanager.

Redaktionen

Redaktionen

128 indlæg
  • Skrevet

Hej igen

Udviklerne siger, at en de af problemerne vil blive løst efter frokost, så lad os håbe, det fungerer. KH Marianne

Quenplattypus

[slettet bruger]

0 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
Sunbeam

Sunbeam

1152 indlæg
  • Skrevet

"Nåå, I er udtilfredse med siden her - og har været det de sidste mange år? Så er I nok godt frustrede ikke? Super, vi har godt nok ikke særlig stor succes med at rette fejl på hjemmesiden, men alligevel planlægger vi lige lanceringen af en ny side lige omkring ferie og helligdage, hvor der ikke er nogen til at sikre, at vi når igennem på den anden side uden fejl." Jesus. Jeg er glad for, at siden her er gratis at bruge 

Snitte

Snitte

360 indlæg
  • Skrevet

Er jeg den eneste at der mangler at nogle af debatterne lå på forsiden, ligesom før? Synes det var rart at det var noget forskelligt fra forskellige emner, istedet for at man nu skal gå ind i emner og læse igennem om der er noget spændende D: