1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Feedback til Forum

Feedback til Forum

Pantoufle

Pantoufle

1655 indlæg
  • Skrevet

Jeg har også holdt mig væk siden opdataringen, fordi siden ikke er til at bruge.

Jeg synes desværre slet ikke den er brugervenlig, og det er svært at finde interessante debatter. Det var meget lettere før, da de var på forsiden, og man "faldt" over en overskrift og blev interesseret. Når man aktivt skal lede efter debatter, synes jeg faktisk ikke det er særligt sjovt.

koalabear

koalabear

910 indlæg
  • Skrevet

Jeg er virkelig træt af debatten nu må jeg indrømme... Jeg bryder mig ikke om designet som ikke er mobilvenligt, mange af tingene virker stadigvæk ikke, og det er kedeligt at der er så lidt aktivitet. Og så måske en lille ting, men jeg hader de nye smileys :p

Så lige nu er jeg rykket over over på dindebat 🙈 - der er lidt mere gang i den 😁

theshewolf

theshewolf

879 indlæg
  • Skrevet

Jeg kan se at jeg har 6 notifikationer, men kan slet ikke se hvad det er de omhandler, da der intet kommer frem når jeg trykker på dem. + så kan jeg ikke finde min egen indbakke...

Er først lige kommet herind idag og er allerede ret utilfreds :P

PrettyInPurple

PrettyInPurple

112 indlæg
  • Skrevet

Jeg har 53 notifikationer... og det driver mig til vanvid! :O

sophaya

sophaya

747 indlæg
  • Skrevet

Jeg har 93 notifikationer. De gør ondt i OCD'en. 

koalabear

koalabear

910 indlæg
  • Skrevet

Jeg har 323 notifikationer..... 

primerose

primerose

27 indlæg
  • Skrevet

Jeg har 128 😁

213

213

3783 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

Ualmindeligt ubetydelige og unødvendige nye funktioner:

- Like-knappen. Hvad fuck skal det til for..? 

- Notifikationerne. 

- Menu-rullen nederst.

- Træk musen til venstre for at se yderligere info om tråden

- De nye smileys.

- Relaterede tråde.

- Slet en hel tråd.

- Stjernerne under brugernavnene.

.. 

jeg bryder mig ikke om det nye design. Jeg forstår ikke, hvorfor det er snævret så meget ind, og det ikke fylder hele siden. Jeg får helt seriøst klaustrofobi af det. 

Hvorfor skal alt være så skide lyserødt? 

PrettyInPurple

PrettyInPurple

112 indlæg
  • Skrevet

Jeg synes debatten er helt død nu hvor de fleste er smuttet! Det er super ærgerligt 😞

PrettyInPurple

PrettyInPurple

112 indlæg
  • Skrevet

Jeg synes debatten er helt død nu hvor de fleste er smuttet! Det er super ærgerligt 😞

Mest populære tråde