1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Feedback til Forum

Feedback til Forum

shak

shak

396 indlæg
  • Skrevet

Siden fucker også hele tiden op for mig. Den hopper konstnt (og jeg er IKKE på mobil...) og pluselig er der intet på skærmen, så den "opdaterer" igen og så er det kun halvdelen af skærmen (woman siden) der er der og efter lidt så er det endelig hele skærmen (woman siden). Det er så irriterende, at jeg ikke orker at gå herind. Jeg orker heller ikke at gå herind, fordi det ikke er tydeligt, hvilke debatter der er oppe, som en anden nævner, skal man lede meget efter det, og det er ikke det, jeg er her for. Jeg synes desværre, at denne her opdatering er en kæmpe fail, ligeledes er designet. Jeg smutter også. 

modeel

modeel

62 indlæg
  • Skrevet

Jeg fatter ikke rigtigt det nye, så det er sjældent jeg er på nu :P

koalabear

koalabear

910 indlæg
  • Skrevet

(pssst - kom over på dindebat.dk alle sammen - der er mange af os flyttet over til :D )

213

213

3783 indlæg
  • Skrevet

Bliv endelig derovre, Koalabear. 

koalabear

koalabear

910 indlæg
  • Skrevet

213: Det skal jeg da nok gøre, hvis du så bare bliver her 👏

*babyrex

*babyrex

1124 indlæg
  • Skrevet

Jeg kan ikke finde rundt :-/

1987-male

1987-male

2464 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

Nå 213, så er det vist på tide vi lærer hinanden at kende, hvis vi er de eneste der stadig er her ;-) Hvor langt tid har du været på woman? Hvordan var kvinderne/pigerne her i "gamle dage" og hvordan var de inden opdatering af siden? Du siger tingene meget direkte, det kan jeg godt lide, så det er dig jeg vil høre det fra.

teipsum

teipsum

189 indlæg
  • Skrevet

Jeg må nu også sige at jeg hellere ikke er stor fan af den nye side.. 

PrettyInPurple

PrettyInPurple

112 indlæg
  • Skrevet

Hmm... Jeg vælger også at blive på woman 👍

MonCherie22

MonCherie22

2258 indlæg
  • Skrevet

Synes det er ærgeligt, at de har lavet det om. Før kunne jeg bruge timer herinde, nu bruger jeg maks to min. om dagen hvis jeg overhovedet er her hverdag. Men måske er det også fornuftigt nok ;)