1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Erfaring

Erfaring

Hey-6cfac4fb40

Hey-6cfac4fb40

1 indlæg
  • Skrevet
Ganske kort, - har været i et grimt forhold i mange år, hvor jeg var meget ensom. Nu har jeg været single i ca. 5 år. Savner meget en ven/måske bolleven, - men har ikke meget erfaring vedr. sex! Findes der fyre der har tålmodighed og har lyst at være sammen med en pige, der ikke er så erfaren...!? Har meget lyst til at prøve “forskelligt”, men er bange for at mænd har forventninger, og bliver skuffede! Synes der er meget at indhente! Hva’ tænker I mænd, er det et umuligt projekt?
1987-male

1987-male

2301 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
"Hva’ tænker I mænd, er det et umuligt projekt?" Hmm... for det første tror jeg at mænd slet ikke har forventinger til det, du tror de har forventninger til. Hvis denne her kan hjælpe lidt, så deler jeg gerne mine egne "oplevelser" med to kvinder, der har tænkt nogenlunde det samme: Ida & Louise her (navne ændret) - selvværd i bund (føler sig ikke god nok til noget som helst, heller ikke "det") - men det er nu ikke det der betyder noget, det er mere det om hun vil det her, eller om hun vil lave om på sig selv hele tiden for at gøre som alle andre i dette liv... http://forum.woman.dk/debatten/dit-liv/byen-64582516-cef1-473c-84c4-68860894ee74 Og ang. ensomhed, går du direkte fra ensomhed og så over til "kortsigtet forhold", tror jeg, at det vil give dig endnu mere ensomhed, for hvad hvis du faktisk ender med at kunne lide ham, altså føle en form for kobling, og så falder det hele alligevel til sidst, fordi han har jo ikke "bundet sig" til noget på den måde?