1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Fødselsdag

Fødselsdag

JCY

JCY

1 indlæg
  • Skrevet
Hej, jeg står og har fødselsdag her lige om lidt, men kan ikke lige komme i tanke om så mange ønsker. :/ Er der nogle som har nogle gode ønsker? Jeg bliver 17 år. :) knus
Lemonade90

Lemonade90

19 indlæg
  • Skrevet
Ønsk dig at folk donerer penge til Dyreværnet eller andre organisationer ;-)
Supernova1

Supernova1

193 indlæg
  • Skrevet
Ønsk dig en ny bil, eller at få kørekort
Zizzy

Zizzy

1 indlæg
  • Skrevet
hvis det er gode ønsker du mangler, så bare hør godt efter her; Du kan lægge ud med at ønske dig en donation til "værnet for bedre engelsk udtale hos Mads Mikkelsen". Ydermere er det en mulighed at ønske sig en skinnebensbeskytter - du ved aldrig hvornår du risikerer et hurtigt møgdrøn over benet. Det pis gør mere nas end at brække sig baglens ud af den lokale kro. Ydermere kunne du ønske dig en kopi af Mads Mikkelsens nye film "The legend of Draculath". En alletiders rulle fra i går (brand new bitch). Ellers vil jeg nok foreslå en mango eller to til fortæring. Hvis det er spænding du leder efter, så kunne du ønske dig en brandbil. Så kan du foretage brandslukninger i dit lokalområde og blive en helt - du vil med garanti optræde i diverse avisorganer i dit område (lokal helt kører brandbil uden at vide hvad hun foretager sig). Til min 18 års fik jeg et par onionrings smækket under gulvtæppet og en flad hånd smidt i ansigtet. Kan ikke påstå det var godt, faktisk er det det eneste jeg vil fraråde. Det eneste jeg ønskede mig var et bassedrøn af et scootersvin. Det fik jeg og tunede den så hårdt at jeg brækkede næsen imod en kraftig gren, på ingen måder en fornøjelse herfra. - LizzyBizzyZizzy Out Suzzy