1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Har brug for hjælp

Har brug for hjælp

Flays

Flays

26 indlæg
  • Skrevet
Hej piger og kvinder, har lidt et vigtigt spørgsmål (synes jeg i hvert fald selv). Jeg har været lidt sammen med en af mine gode venner (altså sammen som i at vi har lavet lidt halv frække ting sammen), men vi gjorde det ret klart for hinanden at der ikke skulle ske mere og at der ikke skulle være følelser, nu er det så bare ved at udvikle sig lidt og jeg tror måske vi er blevet lidt gladere for hinanden end hvad der var planlagt. Han har så snart fødselsdag og jeg tror det ender med at han holder en lille fødselsdag med de nærmeste og der er jeg forholdsvis sikker på at jeg skal med. Men hvordan skal jeg være over for hans andre venner som måske godt ved at vi skriver lidt sammen? Skal jeg købe en gave, og hvis ja, hvad skal man give? Hvis hans forældre er der (de ved ikke vi har lavet noget) skal jeg bare være neutral og hilse eller skal jeg sørger for at gøre noget præcist for at han bliver glad? Hvad skal man endelig gøre. Jeg har aldrig været så godt til det med kærester og fyre og deres familier og den måde jeg skal være på, har brug for lidt hjælp her :-)
  • Skrevet
Hvor er det dejligt hvis i er begyndt at have følelser for hinanden. Kærligheden er skøn! Jeg tror, at det er vigtigt for jer begge to, at i er åbne omkring jeres følelser, for at en af jer ikke bliver såret (især fordi i fra start har aftalt at der ikke skulle blandes følelser ind i det). Hvis du bliver inviteret med til fødselsdagen, er det nok et tegn på at han betragter dig som en af sine nærmeste (om det så enten er som en god veninde, eller som en potentiel kæreste). Jeg synes ikke at du skal være anderledes overfor hans venner eller familie, men i stedet bare være dig selv, så de lære dig at kende for den du er. Lad vær med at tænk over hvad de andre mon tænker, og fokuser i stedet på at hygge dig. Jeg er sikker på at det er det eneste han forventer af dig. Du skal bare være dig selv, høflig og flink, så skal du nok vinde indpas hos hans forældre :) Hvis ikke man er sig selv og er autentisk, kan udfaldet være lidt uheldigt fordi du så bliver usikker og akavet, så er det bedst at være stille og genert, men sød og behagelig at være sammen med :) Der er mange ting du kan give en fyr, men start med at spørge hvad han ønsker sig, så er det lidt nemmere. Hvor gammel er han? Har han nogle særlige interesser (måske inden for musik, sport, gameing, læsning, mode)?