1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. isotretinoin efter behandling

isotretinoin efter behandling

Trine90

Trine90

2 indlæg
  • Skrevet
Hej alle derude. Jeg håber der er nogen som kan svare på mit spørgsmål eller give nogle gode råd, 
hvs I måske selv har været på medicinen :)

Jeg kom på pillerne pga min akne sidste november og stoppede med behandlingen i maj måned. Kun et par mdr. efter begyndte der at komme bumser frem igen. Selvfølgelig slet ikke så slemt som før, og jeg tænkte bare at det nok kun ville vare nogle uger og gå i sig selv igen. Nu er det 4 mdr siden og de sataner popper stadig op. Er der andre der har erfaringer med dette? Hvordan var jeres hud efter behandlingen? Skal jeg minimum vente et halvt år og se om det går i sig selv. Eller skal jeg kontakte hudlægen og ønske om en ny kur?

Min hud er slet ikke så slem som før kuren, men alligevel kan jeg begynde at mærke hvordan det trykker på selvtilliden. Var meget psykisk påvirket sidste år pga min hud, og ønsker virkelig ikke at falde ned i det hul igen.

Trine
Naika

Naika

192 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Tænkte på er du nogensinde blevet undersøgt for Pco Hormonel akne af lægen?????????
Trine90

Trine90

2 indlæg
  • Skrevet
Nej er ikke blevet undersøgt for noget. Men jeg ved at aknen kom efter jeg stoppede med p-piller for 2,5 år siden. Ellers har jeg førhen aldrig lidt af akne.