1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Lejlighed

Lejlighed

b0ttzau

b0ttzau

1 indlæg
  • Skrevet
Jeg er efterhånden godt træt af, at bo hjemme hos mine forældre. Jeg er 21, og har søgt lejlighed siden jeg blev færdig med gymnasiet i 2016. Jeg synes bare det er latterligt svært at finde en lejlighed i en god størrelse, der ikke koster 150 kr/kvm! Jeg bor i Odense, hvilket ikke gør det lettere at finde lejlighed. Nogen god tips og tricks?
Beautylove

Beautylove

188 indlæg
  • Skrevet
Jeg kan se en del på denne side https://www.lejebolig.dk/lejebolig/fyn Hvis du bor alene burde en lejlighed på 40 kvm ikke være så galt som en start og 3-5000 er en meget normal leje. Odense er faktisk ret billig, så skulle du prøve at søge lejligheder fra Roskilde og længere ind mod København det koster SÅ meget mere.
jmjensen89

jmjensen89

8 indlæg
  • Skrevet
Jeg tror desværre ikke du skal satse på at finde egen lejlighed til et SU-venligt budget, medmindre du har været skrevet op i et boligselskab i flere år? Prøv at meld dig ind i diverse grupper på Facebook og prøv findroommate.dk, for at finde et værelse. Held og lykke! :-)
jmjensen89

jmjensen89

8 indlæg
  • Skrevet
Jeg tror desværre ikke du skal satse på at finde egen lejlighed til et SU-venligt budget, medmindre du har været skrevet op i et boligselskab i flere år? Prøv at meld dig ind i diverse grupper på Facebook og prøv findroommate.dk, for at finde et værelse. Held og lykke! :-)