1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Nogle sugarbabes?

Nogle sugarbabes?

LoveTheLove

LoveTheLove

92 indlæg
  • Skrevet
Hej Girls. Jeg har tænkt over at begynde at sugardate, men kunne ikke så godt tænke mig at lave en profil et eller andet sted og lægge billeder op af mig selv, hvis nogen jeg kender ser det. Men altså... Hvordan kommer man ellers i gang? Hvad er jeres erfaringer?
1987-male

1987-male

2343 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Det kommer jo an på hvad du vil med det :D Hvis du bare vil prøve en ny måde at tjene penge på, så betaler jeg dig gerne for at smide et instagram billede ud med en af mine bøger, hvor du fx "diskret" lægger den ved siden af poolen om sommeren, altså bare det ser lidt godt ud og passer til indholdet af bogen - så jeg kan tjekke om den slags markedsføring virker og sammenligne med den forlaget i forvejen har gang i :)) Forsigtigt eksempel: fdgvbfdgfdg Selve bogen: http://forum.woman.dk/debatten/dit-liv/byen-64582516-cef1-473c-84c4-68860894ee74 Hvis det til gengæld er noget helt andet du tænker på, så er det ikke mig du skal have fat i :-)
Candace

Candace

54 indlæg
Kan ikke se linket til din bog. Jeg rejser til Miami om 1 måned, og kunne godt overtales til det med din bog.
Naika

Naika

423 indlæg
  • Skrevet
Altså hvis det er det du vil,så stå dog inde for det ikke være en kujon,og hvis du ikke kan la`vær:-p
ciaobella94

ciaobella94

2542 indlæg
  • Skrevet
Til TS. Du må gerne skrive en PB til mig :)
Supernova1

Supernova1

402 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
.
1987-male

1987-male

2343 indlæg
  • Skrevet
Candace, lyder fint :-) Se PM.
Naika

Naika

423 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Hvorfor medvirke til problemet selv helt unge har undergået et enormt moralskred:( https://www.bt.dk/danmark/teenage-piger-opsoeger-maend-for-at-saelge-sex-de-er-graenseoverskridende
Naika

Naika

423 indlæg
  • Skrevet
Har ingen erfaringer sidder hårdt økonomisk,men aldrig sunket,så lavt,og håber heller ikke,at du gør det,og stop nu med sugarcoated bullshit okay prostitution hedder det grunden til nogen har ændret udtrykket er et mislykket forsøg på,at få det til,at lyde finere,når middelklassens piger sælger deres kroppe for,at ligge afstand til dem,der gør det af nød,men det er gentagne gange bevidst hvad det irl handler om bryder mig ikke om menneskehandel,og støtter ikke op om din beslutning,da jeg finder det totalt latterlig,og livsødelæggende synes ikke det er smart:(
EmotionS

EmotionS

24 indlæg
  • Skrevet
Hahahaha Vil du vær luder??? Sugardating.dk Du ka vel smide falsk billede Mændene er alligevel så dumme at købe sex