1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Problemer med min mor

Problemer med min mor

LoveSnakes

LoveSnakes

2 indlæg
  • Skrevet
Jeg har været sammen med min kæreste i næsten 6 år nu. Vi er lige flyttet i et hus sammen men vi har boet sammen i alt den tid vi har været kærester. Jeg er 24 år og min kæreste er 30 år. Min mor har igennem nogen år presset mig til at forlade min kæreste da hun ikke synes at han vil være en god far for mine kommende børn. Jeg er ikke gravid og tænker ikke på at få børn endnu men det vil min kæreste godt nu men jeg er ikke klar. Problemet er at jeg få besked næsten dagligt med youtube videoer omkring hvordan en far skal være osv. Hvor han far leger med sit barn eller billeder med tekster omkring kærlighed og hvordan man skal være overfor hinanden i et forhold. Det går mig meget på da hun presser på med at jeg ikke skal have nogen børn med ham eller være sammen med ham. Jeg er ved at blive knust over det da jeg skal tage stilling til det nu og her når jeg ikke er selv klar til at få børn endnu. Jeg ved ikke hvordan han vil være som far. Det kan jeg ikke forudse. Hjælp mig for uanset hvor mange gange jeg siger til hende at hun skal holde op så gøre hun det ikke og siger det er for mit eget bedste. Jeg er knust over at min egen mor har så meget magt over mig følelses mæssigt. Hjælp mig be be....
xxmahaloxx

xxmahaloxx

864 indlæg
  • Skrevet
Hvorfor har din mor den holdning til din kæreste? Hvad har han gjort siden hun ser ham på den måde? Jeg tænker der ligger mere bag hendes attitude mod ham. Hun har jo ikke bare set ham første gang og tænkt "ham kan jeg ikke lide", der må være sket noget i Jeres forhold der har fremprovokeret hendes opfattelse af ham ?