1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Projektopgave

Projektopgave

Amalie1224

Amalie1224

1 indlæg
  • Skrevet
Hej alle. Er en pige på 16 år og går i 9. klasse. Jeg skal lave en projektopgave, som kommer til at stå på afgangsprøvebeviset. Jeg har fået et overemne “frihed og oprør” Mit underemne er (ydringsfrihed) Men jeg kan virkelig ikke finde på nogle arbejdspørgsmål eller problemstilling Pls HJÆLP!
bumbum12

bumbum12

1 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Hvad er ytringsfrihed? 
Hvorfor er det vigtigt at der er ytringsfrihed? 
Hvilke lande har ytringsfrihed? 
Hvilke problematikker kan det have? 

Ikke så mange, men håber det hjalp til, at kunne komme lidt igang :)
gitte345

gitte345

283 indlæg
  • Skrevet
Det staves med t. Ytringsfrihed.
Supernova1

Supernova1

193 indlæg
Du forstod da det hun skrev? Tyyshh dig og dit ad hominem svar🙄
gitte345

gitte345

283 indlæg
  • Skrevet
Ja, jeg så godt, du lærte et nyt ord i en anden tråd. Jeg gider som sagt ikke skrive med dig, men du er simpelthen så mærkelig i dine svar til folk. Du er 17 år og er vred på lærere og pædagoger generelt og har en sygt provokerende attitude. Seriøst, jeg synes du skal finde et eller andet andet at gå op i end at skrive mærkværdige svar til folk. Og nu skriver du lige 2-3 rigtig friske svar, som afslører sorgen inde bagved. Tænk over det.
Supernova1

Supernova1

193 indlæg
  • Skrevet
Looool Gitte, du regner rigtigt med at jeg skal flippe helt ud på dig nu hva?😂 ærligt jeg kunne ikke ladevær med at grine mens jeg læste dit svar til mig , du siger til mig jeg skriver mærkværdige svar til folk, men jeg har flere gange set dig gå ind på folks tråde og kun kommentere på deres stavning i stedet for at svare på hvad de spørger om. Jeg skriver ikke mærkværdigt jeg skriver realistisk! Lærere og pædagoger, hvordan kommer det ind i samtalen? 😂👩🏼‍🎓 Er du selv uddannet pædagog eller hvad siden du hurtigt kan vurdere folk hvor vidt de er sure på skolen, nu hvor du i gang ikk, så stil mig lige også en diagnose 🤡
Amalie1224

Amalie1224

1 indlæg
Deleted
Amalie1224

Amalie1224

1 indlæg
Tusind tak.