1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Skal jeg skrive eller vente

Skal jeg skrive eller vente

Frøkenkrøltop

Frøkenkrøltop

206 indlæg
  • Skrevet
Var på date i går med den her fyr. Han var sød og det gik fint med at snakke. Jeg ved ikke lige om den var der, men jeg vil gerne møde ham igen og lære ham bedre at kende. Det har været mest mig der har taget initiativ til daten, så jeg kunne godt tænke mig at han nu tager den. 
I hvert fald skriver "tak men jeg følte den ikke-agtigt". 
Hvad ville i gøre, vente eller skrive "tak fordi du kørte mig hjem og en hyggelig aften"? Jeg gider heller ikke virke for ivrig og desperat. 
gitte345

gitte345

179 indlæg
  • Skrevet
Hvem skriver "tak men jeg følte den ikke-agtigt"? Lidt forvirrende. Under alle omstændigheder, så venter man lige et par dage med at evaluere.
Frøkenkrøltop

Frøkenkrøltop

206 indlæg
Det må han gerne skrive hvis det er sådan han har det :)
gitte345

gitte345

179 indlæg
  • Skrevet
Ok:) Forhold dig i ro de næste 3 dage:)...
contrast

contrast

1478 indlæg
  • Skrevet
Drop alle de dér "regler", skriv hvis du føler for at skrive. Jeg ved godt, at man overanalyserer når man ikke kender hinanden så godt, men prøv at leve i nuet og bare skriv "tak fordi du kørte mig hjem og en hyggelig aften", det er altså overhovedet ikke ivrigt. Det der 100% afgør om det er ivrigt eller ej, er om han er interesseret eller ikke. Og den del er du jo ikke herre over alligevel.
gitte345

gitte345

179 indlæg
  • Skrevet
Tror det kommer an på, hvordan man selv er som person, hvordan man ser på dette. Jeg er nok som mange mænd. At jeg ikke helt kan mærke så meget i starten og ikke rigtig ved, om jeg har lyst til at ses igen, og hvis de så skriver meget hurtigt og indirekte kræver, at jeg forholder mig til, om jeg vil se dem igen, så bliver det tit et nej, fordi jeg ikke kan mærke det. Jeg synes ikke, det handler om at spille, men mere om at give den anden plads til at mærke efter.
Frøkenkrøltop

Frøkenkrøltop

206 indlæg
  • Skrevet
Han skrev lørdag aften og syntes det havde været rigtig hyggeligt. Jeg skal ud og spise ved ham i næste uge ;) Man skal ikke altid frygte det værste åbenbart