1. Forum
  2. Debatten
  3. Dit liv
  4. Skal/skal ikke?

Skal/skal ikke?

LadiiDi

LadiiDi

6 indlæg
  • Skrevet
For nylig afsluttede jeg et længere forhold. Forholdet havde i (alt for) lang tid været rigtig hårdt for mig at være i. Gennem hele processen fra jeg gjorde op med mig selv, at jeg fortjener bedre, til det endelig brud skete, havde jeg meget stor støtte fra en god veninde. Veninden, lad os kalde hende “M”, har kendt min kæreste i rigtig mange år, og han er også meget gode venner med hendes kæreste. Hun har dog støttet mig i hele forløbet, da hun sagde, at hun godt kunne se, at vores forhold var ret problematisk. Vi går endeligt fra hinanden i oktober, og jeg flytter i November. Jeg fortæller hende selvfølgelig, at det endeligt er slut, og hun støtter mig. Dog ligger jeg ret hurtigt mærke til, at hun efterfølgende ikke sende snaps, liker billederne på Instagram o.l. som hun plejer. Hun svarer heller ikke når jeg sender hende snaps. Det lyder ikke af meget, men lige ved hende, ved jeg at der er noget galt! Senere i November er jeg til hendes fødselsdag, hvor hun stortset ikke taler to ord til mig. I starten af januar kommer jeg ned på hendes arbejdsplads. Her spørger jeg hende direkte, om vi snart skal lave noget sammen. Her gør hun mig opmærksom på, at hun nu har hørt om bruddet fra begge sider og ikke længere ønsker, at vi skal ses andre steder end på hendes arbejde. Jeg vælger så at gå derfra, og sige at jeg IKKE kommer tilbage, da jeg kun støttede hendes arbejdsplads pga vores venskab. Idag kan jeg så se, at hun har valgt at blokere mig på alle sociale medier. Det gør mig rigtig ked af det, at et længere venskab skal slutte på denne måde, og især, da hun har været med i hele processen og SELV sagt, at han måske ikke passede til mig. At hun vælger at have hans venskab frem for mit, er sådan set ok, da min eks og hendes kæreste har en meget stærk relation. Men at hun ønsker helt at skære mig ud af hendes liv, gør mig ærligt alt trist. Skal jeg skrive til hende og spørge hende hvorfor, eller skal jeg bare vælge at lade hende helt være?

Mest populære tråde