1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. At komme videre!

At komme videre!

Zipp

Zipp

3 indlæg
  • Skrevet
Tilbage i august afsluttede min flirt vores forhold. Han var ikke klar til et seriøst forhold, men var klar på at være venner. Han afsluttede det lige inden jeg skulle afsted på festival, så jeg ikke havde mulighed for rigtig at bearbejde hvad der lige var sket. Det betyder så nu, at jeg stadig ikke føler mig ovenpå. Jeg kan stadig stortude over ham og har en konstant lyst til at kontakte ham bare for at få snakket med ham og opretholde det venskab han snakkede om. Men jeg har ikke gjort det. jeg har følt jeg er blevet skubbet længere væk og det gør mig bare endnu mere ked af det nu. Der går nærmest ikke en dag uden at han er forbi mit hoved - og det kan trickes af en sang, et kærestepar der går hånd-i-hånd, på gaden eller bare et "forkert" ord fra en veninde. Jeg vil så gerne videre og har ovenikøbet prøvet at gå på date med andre fyre for at slå ham ud af hovedet, men lige lidt hjælper det. Tværtimod føles det som om jeg bliver endnu mere ked af det. Hjælp mig! hvordan kommer jeg ud af det her!?
Lendi

Lendi

2 indlæg
  • Skrevet
Måske du kunne kontakte din tidligere flirt og fortælle ham, hvor meget han sårede dig. Nogen gange kan de hjælpe bare det at få det sagt. Ellers kan du også komme ud med dine følelser ved at skrive et brev til ham uden at du sender det. Jeg tror generelt det er vigtigt for dig at åbne op for dine følelser og komme lidt til bunds i det før du kan komme videre. Så skal du bare finde ud af, hvordan du kan det bedst.

Mest populære tråde