1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Blind-date !

Blind-date !

Bambi_My

Bambi_My

5 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

Hej piger !
På fredag har en veninde og jeg arrangeret en slags "date" med to fyre. Den ene er en som min veninde har gået og flirtet lidt med i Gymnasiet på afstand og de er så begyndt at sms'e sammen, og de har aftalt at vi skal alle skal tage ud at spise før en fest vi skal til. Han tager så sin tvillingebror med! Og min veninde og jeg snakker lidt om at vi tager en hver !
Men nu er jeg lidt bekymret over hvordan det er at være ude med en man ALDRIG har set før!! Og hvis han nu er interessant, hvordan kan man så små flirte lidt med ham uden at gå over stregen da vi jo overhovedet ikke kender hinanden ??!

Håber på en hurtig hjælp

missengmark

missengmark

12406 indlæg
  • Skrevet

Det lyder da i hvert fald spændende!

Men jeg tror bare at du skal slappe af og være dig selv - om han så er interessant eller ej.
Du kan jo små flirte lidt med øjnene og komme med nogle søde små kommentare, hvis du synes han ser ud som noget for dig - bare for at se hvordan han reagere, og om han også synes at du er interessant
Og hvis det virker sådan, så er det vel bare at tage det som det kommer - eller det er det under alle omstændigheder

I hvert fald, held og lykke!!

Mest populære tråde