1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. date

date

louisev1992

louisev1992

21 indlæg
  • Skrevet
Hej piger. Jeg har skrevet med denne fyr i en måneds tid, og vi har set hinanden 3 gange. Jeg startede med at afvise ham inden første date, da han sagde at han lige var kommet ud af et forhold for 2 mdr siden, og da jeg har grum erfaring med dette. - Hvilket jeg egentlig følelsemæssigt stadig lider under, når jeg begynder at date. Han mener at han allerede havde "været ude af det" i et år, og at han ikke hang i det mere. Så jeg valgte at ses med ham. Det er gået rigtig godt indtil videre, jeg har følt mig rigtig godt tilpas, indtil for 4 dage siden. Han viste stor interesse til at starte med, skrev han savnede mig- vi har egentlig skrevet lidt sammen hver dag, siden dag 1. Nogle dage er det blevet til enkelte snap uden så meget betydning, andre lange tekster. Første gang han var her, endte vi med sex. Han spurgte om jeg havde lyst til at ses igen, - hvortil jeg siger ja, men nævner ikke lige en dag, da han spørger, fordi jeg egentlig var usikker på, om vi skulle ses igen. Jeg skriver senere og hører til en dag, og han var klar og det fik vi også i hus. Efter 2 og 3 date (hvor han tog tidligere hjem fra kbh end han regnede med, for at ses med mig) siger han igen "lad os skrives om næste aftale", og at han har hygget sig meget.. Jeg begynder at kunne lide ham, synes om ham, og vil gerne se mere til ham. Jeg har været fuldt ud mig selv, været glad og tilfreds,Han er egentlig ret sød, og moden. Vi er enige om, at vi vil se hvad der sker (om det er kærestepotentiale eller ej) og vi ses ikke kun for sex. Kommunikationen er blevet lidt mindre på det sidste, men han bekræfter mig stadig i nogle ting som at jeg er sød, mm. Men der går længere tid imellem hans svar. Mit problem er, at jeg fra mit sidste forhold er blevet revet totalt ud af kurs, mistet mig selv, været følelsesmæssigt helt oppe på toppen, utrolig usikker og ked af det konstant - pga utroskab og dårlig behandling. Jeg var begyndt at få ro i kroppen igen, efter det forrige forhold, og tænkte, at jeg var klar til nyt. Jeg savner ikke min eks, og ville egentlig gerne have været foruden ham. Mine "bange" og ubehagelige følelser er begyndt at komme igen nu. Grunden er, at jeg føler interessen er faldende hos ham pga ovestående (ja, måske lidt grineren, for kan være han bare ikke skriver så meget, og hellere vil snakke irl, efter de første dates).. Uden at vide om den er, for han har bekræftet, at han har lyst til at ses igen - vi har bare ikke fundet en ny dag, for som han siger, - (da jeg spurgte hvornår han havde tid) den næste uges tid begynder han på to nye sporter, og han har brug for alenetid og så har han nogle andre aftaler MEN han vil gerne ses igen. Allerede her begynder mine alarmklokker at ringe - og sikkert uden grund. Det gør mig rigtig ked af det. Jeg har på intet tidspunkt sendt lange rækker af beskeder, overbombarderet ham, eller noget som helst, som en desperado ville have gjort. Jeg har forholdt mig roligt. Jeg får total angst af små ting, får det skidt, og kan ikke sove... Bare ved den mindste ændring, og sådan skal det jo ikke være. Jeg er rigtig ked af det, og er bange for at ham den nye skal miste interessen, så derfor holder jeg mig også lidt tilbage - lader ham tage initiativ (jeg skriver dog også). Jeg får lyst til at smide alt på jorden nu, for ikke at blive såret, for ikke at gøre noget dumt, og for ikke at udsætte mig selv for det her følelsesfis igen. Jeg ved, at stort set alle har oplevet dette med at blive droppet.. Min veninde som jeg skriver med siger, at jeg skulle høre mig selv, men støtter mig. Han ved intet om det her følelsesvrag jeg har i mig. Hvad skal det ikke ende med, hvis det allerede kommer efter en måned? Er det normalt, at man skriver mindre efter et par dates? Er han ved at droppe mig? Hvad kan jeg gøre for at blive bedre til at tackle den situation jeg sidder i? Jeg er den total selvsikre når det ikke har med kærlighed at gøre. Men.. når det så kommer til kærlighed, kan jeg bare ikke håndtere det mere. Og jeg hader mig selv for det. Er der nogle værktøjer?