1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Dating

Dating

Scorpion93

Scorpion93

2 indlæg
  • Skrevet
Hej! Jeg vil gerne finde kærligheden - nok som de fleste andre. Tinder bliver hurtigt useriøst og det er lidt som at lede efter en nål i en høstak der inde. Er der nogen som kender til en god datingside?
1987-male

1987-male

2414 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Jeg har overvejet at hjemmebage en dating app selv, men har ikke undersøgt om der er en målgruppe for det. Men grunden til at du spørger, er vel fordi det der er på markedet ikke er godt nok til dig? Tinder har et ry for at være en "knalde app" som kvinder efterhånden ikke gider, fordi de vil noget seriøst. Dating dk koster for meget, Happn virker ikke og "byen" i den fysiske verden, der er folk ikke til stede længere, fordi alle sidder hjemme på Facebook, og når folk endelig er i byen, så sidder de og kigger ind i deres telefoner alligevel, i stedet for at tale sammen. Så er der et marked? Hvis ja, hvad vil du/i så have appen skal kunne? Jeg vil have markedsføringen på plads, da jeg har udgivet to bøger og kender gamet i den branche (http://forum.woman.dk/debatten/dit-liv/byen-64582516-cef1-473c-84c4-68860894ee74?page=5#post-1480389), så jeg vil også kunne gøre det med en app, ved evt. at skrive en bog om dating, hvor to personer møder hinanden gennem denne app - navnet på bogen og på appen er fx den samme: Starwars bog, Starwars app og så smelter de to ting sammen, hvor den dating du læser om i bogen også kan være den dating du oplever i appen: app-poster_1e1ebb1f | pic2url Problemstillingen er bare den, at jeg ikke kender, HVAD der bliver efterspurgt af datingapps i dag, hvis min skal slå de andre af pinden. Har du/i et par punkter? Fx. Væk med det primære fokus på billeder. Fokus på personlighed.
cc12345

cc12345

25 indlæg
Der er i hvert fald nogle problemer: 1) Krav om betaling/medlemsskab. 2) Kronisk syge/handicappede har svært ved at finde et passende datingsite/en app - især hvis de er unge og eks. ikke sidder i kørestol, men sygdommen påvirker dem meget i det daglige alligevel.
gitte345

gitte345

557 indlæg
  • Skrevet
Elitedaters!
superuser100

superuser100

5 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
"Hej! Jeg vil gerne finde kærligheden - nok som de fleste andre. Tinder bliver hurtigt useriøst og det er lidt som at lede efter en nål i en høstak der inde. Er der nogen som kender til en god datingside?" Kan se du er en kvinde. Måske en ide at gå ud og møde mænd i den virkelige verden? De er overalt: Supermarkeder, gaden, biblioteker osv. Det er gratis,federe og forgår meget mere personligt? Dating sider er for kujoner der ikke tør at tale med folk i den virkelige verden 'face to face'. Kan ikke være så svært.

Mest populære tråde