1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Er det mig?

Er det mig?

MissJane

MissJane

77 indlæg
  • Skrevet
Nytårsaften blev ikke som jeg havde regnet med.. sidste år blev min kæreste så fuld, at han knap nok kunne snakke før 00.00. Derfor havde han lovet at han næste år, vil springe godt ind i det nye år med mig... jeg har ventet spændt i et år.. da klokken slog 00.00 i nat, skulle min kæreste ud og tisse. Han kom tilbage 5 minutter efter og kyssede mig og sagde undskyld. Kl 00.30, stiller alle vores venner, inkl min kæreste og jeg - sig op på taget for at nyde den smukke udsigt med fyrværkeri i byen.. jeg står mutters alene, fordi min kæreste har valgt at stille sig mellem min veninde og en kammerat... det skal siges, at jeg selvfølgelig er meget kærligt/romantisk anlagt end hvad han er.. så jeg ved han inderst inde står mellem dem, for at hygge og være social. Men det gør ondt i mit hjerte når jeg flere gange forsøger at få øjenkontakt med ham, men at han ikke skimtet mig et eneste blik... senere tager vi til en fest... han snakker og mødes med en masse gamle drenge, hvilket jeg synes er mega dejligt at se!men vi er til festen i 2.5 time, hvor jeg har kontaktet om 3 gange, hvor han har sagt han kommer ind til mig om lidt.. men gjorde han ikke... En gammel flirt dukker op til festen.. jeg prøvede at spille cool... men havde forventet at min kæreste lige kom over, og bekræftede mig i, at alt er ok selvom at hun er der... Det skal så siges, at vi nu har været kærester i 4 år, og det første år, var han mig utro ved at skrive frægt til andre piger + ligge An på pigerne i byen ... mm.. det er VIRKELIG forkortet det han gjorde mod mig, og jeg er op til flere gange blevet ulykkelig pga ham.. men til sidst vente alt op og ned, han droppede at tage i byen (mm det var drengehyggr), han slettede piger på Fb, og skrev aldrig med nogle piger igen -fordi han indså det var mig ham ville have en fremtid med. I 3 år er alt fungeret og vi har stolet på hinanden... men fordi at vi aldrig har kunne Tale iggrm de ting der var sket + såret mig (da han ikke taler om følelser så tit), så har jeg været usikker på mange områder.. jeg elsker ham overalt på jorden, men kan bar mærke der gemmer sig noget dybt inde i mig, der aldrig bliver fikset, fordi han ikke vil snakke eller forklare... jeg tror egentlig ikke at han er klar over hvor meget han har såret mig... natten i nat endte med, at han Stod og råbte af mig, fordi jeg forklarede ham, at jeg var lidt ked af, at han ikke kom og bekræftede mig, når hans eks-bolle veninde sad liii ved siden af mig til samme fest.. jeg lod ham råbe, og sagde at han kunne fedte videre, og at jeg tog hjem. En time efter kommer han hjem, sviner mig til, og siger jeg har ødelagt hele hans aften, og at jeg aldrig nogle sinde skal blande En pige ind i vores diskussion - for så går han fra mig... Jeg beklager den lange besked, jeg beklager stavefejl, mit ordforråd mm.. jeg er trist, lidt fuld, og fortabt.. lad mig høre jeres tanker
anonymcat

anonymcat

108 indlæg
  • Skrevet
Det lyder lidt som om du har haft nogle forventninger til hvad der skulle ske, som du ikke har fået delt med ham inden. Din kæreste er ikke tankelæser. Han har nok ikke været klar over at du sad med disse forventninger. Jeg synes helt klart han overdriver en smule ved at råbe sådan, og sige de ting, men gætter på han også var meget påvirket. Men jeg tror egentlig bare han har prøvet at have en hyggelig aften, og så følt du bare var sur, fordi han har gjort alt forkert, uden at vide det..
xxmahaloxx

xxmahaloxx

956 indlæg
  • Skrevet
Jeg er ret enig med ovenstående. I har helt klart haft nogle forskellige forventninger til aftenen og ikke fået afstemt hvad I hver især ønskede skulle ske. Du ønskede en romantisk aften, han ønskede en fest. Ingen af Jer har gjort noget forkert, I har bare fejlkommunikeret og du kunne således overveje at være mere tydelig i dine forventinger/forhåbninger i fremtiden så han ved hvad han skal gøre for at gøre dig glad. Ift pigen, så lyder det igen som om at kommunikationen i Jeres forhold har fejlet. I har simpelthen ikke fået snakket om det der skete dengang og at du således ikke er i stand til at komme videre derfra. I er simpelthen nødt til at snakke om det og snakke sammen. Kommunikation og tillid er virkeligt vejen frem i et forhold og det lyder absolut som om I mangler begge. Situationen du nævner hvor han råber af dig er selvfølgelig ikke iorden og igen er du nødt til at snakke med ham om det og forklare hvordan du føler når han gør sådan, og hvorfor det påvirkede dig som det gjorde. Mine tanker er derfor således: Snak med ham. Om det hele. Få alt lagt på bordet. Selv hvis han ikke vil sige noget så lad ham vide hvordan du har det.
MissJane

MissJane

77 indlæg
  • Skrevet
Ja.. det har I nok helt ret i.. Er bare bange for, at det er et tegn på at vi er alt alt for forskellige.. Vi var 6 par til festen igår, og de andre fyre gik helt bevidst hen til deres kærester samt stod ved siden af dem kl 00.00.. Jeg tror ikke at vi kan snakke ud om det, især heller ikke om pigen. Kender ham godt nok til, at han bliver rigtig vred hvis jeg nævner hende eller noget andet fra fortiden.. Jeg har spurgt om vi skal snakke sammen, men han vil ikke snakke med mig.. Gør sku ondt i mit hjerte..
Naika

Naika

423 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Forstår dig udmærket havde selv forventninger til min aften,men det blev slet ikke,som det kæresten,og jeg havde sat næsen op efter vi havde slet ikke den energi til,at skabe den aften jeg havde håbet kæresten var ligeledes drænet,så det lykkedes ikke,at gøre ret meget ud af aftenen din kæreste lyder egocentreret håber det går over?altså noget må du ramme i ham siden han reagerer med vrede finder ikke hans behandling retfærdig ønsker dig et godt nytår:)

Mest populære tråde