1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Er han interesseret?

Er han interesseret?

AnnieC

AnnieC

4 indlæg
  • Skrevet
Hej piger! Jeg vil prøve at gøre det så kort som muligt - Jeg er begyndt at blive lidt lun på en fyr, som jeg også går på skole med. Sagen er bare den, at han for omkring 1-2 uger siden slog op med sin kæreste/måske mere en fælles beslutning, så han er nok højst sandsynligt ikke kommet 100% over hende, men det virker til han har det fint. Deres forhold varede i omkring 9 måneder, så det har alligevel været i et godt stykke tid, men jeg frygter bare at det her mellem jeg og fyren ikke kommer til at fungere fordi han lige har slået op.. Lige inden de næsten slog op, der spurgte han om min snapchat inde på Instagram, hvilket jeg synes er lidt mærkeligt at gøre når han nu bare kan spørge i virkeligheden.. + han havde jo sådan set stadigvæk kæreste på, men vidste nok godt det snart var slut. Men siden der, så har han skrevet til mig (det har KUN været ham, som har startet en samtale hver gang) som Hej, og hvad laver du fx. jeg vil nemlig ikke presse mig på, og jeg har også meget svært ved at se når en dreng er interesseret eller bare gerne vil venner, så derfor har jeg ikke haft lyst til at starte en samtale med ham, mest af alt fordi jeg er blevet såret før pga. misforståelser om hvorvidt man har noget eller ej. Men vi var sammen her i weekenden om lørdagen, hvor vi egentlig mest bare lå og puttede, så film, og havde så sex. Jeg synes vi snakker rigtig godt sammen, ingen pinlig tavshed, bare rigtig hyggeligt. Jeg lagde mærke til, at han kyssede min pande flere gange og var meget sådan ''kæresteagtig''. Jeg kan bare ikke lade være med at tænke på, hvorfor at han går efter netop lige mig, især når der kun er gået så kort tid mellem deres breakup? Min tanke er bare om han mon har ventet lige på han kunne hoppe videre til mig... Så ja, synes I at han lyder til at være interesseret i mig?
culpa

culpa

561 indlæg
  • Skrevet
Hvorfor i alverden havde du sex med ham, hvis du gerne vil have ham som kæreste, og gerne vil vide om han kan lide dig? Det er en stensikker måde at gøre et forhold kompliceret på. Og det gør det meget sværere at svare på, om han rent faktisk er interesseret. Om han er interesseret i andet end sex kommer an på hvad han gør fremover.
AnnieC

AnnieC

4 indlæg
Det har du selvfølgelig ret i. Jeg havde ikke tænkt tanken at jeg kunne gå hen at få følelser, men det gjorde jeg jo så, og hvorfor de kommer så hurtigt det forstår jeg godt nok ikke. Jeg må lige se tiden an. Tak for svaret
Smilepigen

Smilepigen

13 indlæg
  • Skrevet
For mig kan det godt lyde som om han har haft dig i kiggerten noget tid. Når man ikke kender ham er det svært at vide, om han faktisk kan lide dig, eller om han “bare” er fysisk tiltrukket af dig. Jeg synes ikke der er noget galt i at du havde sex med ham, du havde jo også selv lyst, og det er jo det vigtigste. Men med hensyn til om han oprigtigt kan lide dig, er svært, og der må du nok bare vente og se hvad det bringer, og være mere sammen med ham noget mere som du var i lørdags.
AnnieC

AnnieC

4 indlæg
Ja, det er også min tanke at han har haft mig i kiggerten som du skriver. Det er at svært at vide om han godt kan lide mig, eller bare er ude efter sex/fysisk tiltrukket.. Jeg synes bare ikke han virker som sådan en dreng som lige får noget på den dumme og bagefter hører man intet fra ham mere, kun når han vil have sex igen, det har jeg oplevet før med andre drenge. Han har jo skrevet hej efterfølgende, og skrevet lidt videre sammen, men jeg vil nu ikke siger vi sådan flirter med hinanden, men det skal vel heller ikke gå alt for hurtigt. Jeg må nok bare se tiden an, håber da det kan blive til noget. Tak for svaret :)
culpa

culpa

561 indlæg
Nu er der jo også den mulighed, at han nu tror, at i skal være bollevenner. Hvis i er nogenlunde jævnalderende kan du godt droppe at prøve at komme med hints; han kommer ikke til at fatte det. Nu skal du høre hvad voksne kvinder gør når de gerne vil vide om en mand er interesseret: de spørger ham.
AnnieC

AnnieC

4 indlæg
Ja, muligheden er der selvfølgelig. Jeg tror nu bare ikke helt det er det som han gerne vil, da han hverken har snakket/skrevet om at være bollevenner. Men som jeg nu har skrevet 3 gange, så ser jeg tiden an.