1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Er jeg for meget?

Er jeg for meget?

Pigen1992

Pigen1992

7 indlæg
  • Skrevet
Jeg har et problem og jeg har brug for at få andres syn på det. Jeg har et forhold til en (gennem flere år) og vi har en søn sammen (han er 7 måneder), problemet ligger i at vores forhold gennem tiden har været meget turbulent, med mange utroskaber og min tillid til ham når ikke at blive genetableret før han er utro igen. Jeg har adskillige gange fortalt ham at jeg ikke vil have et forhold til ham hvis han også ser andre, så må han se vores søn en time eller to en gang og ugen og så tage afsted igen, dette synes han er urimeligt, men jeg kan bare ikke komme videre så længe han kommer hos mig og opfører sig som vi er en lille familie, han sover her, spiser her og hygger sig med mig når vores søn sover. Er det mig der er fuldstændig gal på den eller hvad tænker i?
Sukkermuss

Sukkermuss

33 indlæg
  • Skrevet
Altså hvis du vil videre må du selv sætte en stopper for det. Du hygger med ham, så hvordan skal han forstå at du ikke vil ham mere??
xxmahaloxx

xxmahaloxx

1005 indlæg
  • Skrevet
Altså.. Din (x)kæreste har jo en ret til at se sin søn ? Utro eller ej, så er det også hans barn og 'en time eller to' om ugen er absolut ikke nok at lade far og søn have sammen. I må jo finde en ordning der fungerer - 7/7, 12/2 whatever, men din (x)kæreste har absolut ret til mere tid med knægten og din søn har og får helt sikkert senere, brug for en mandelig rollemodel i sit liv og et ordentligt forhold til sin far. Derudover, hvis du synes at det bliver for 'kæresteagtigt' når han er på besøg hos Jer, så sig fra ? Hvis han prøver at putte, kysse, knalde osv. Så sig til ham at det skal I altså ikke. Men du har lidt selv sat en standard ved at tage ham tilbage tidligere - han har jo før kunnet være sammen med andre hvorefter du har taget ham tilbage.
Lani

Lani

64 indlæg
  • Skrevet
Det lyder ikke som i reelt har brudt med hinanden? Fuld forståelse for at du ikke synes det fungerer, det lyder absolut heller ikke sådan. Jeg går ud fra at I har fælles forældremyndighed, så kan du ikke forvente at du kan have jeres barn fuldtid og han skal nøjes med at se barnet en time eller to om ugen. I må lave nogle regler så. Hvis du synes at I skal være færdige med hinanden, så meld det rent ud. Du vil ikke være en del af hans liv mere, på andre punkter end jeres fælles barn. Lav nogle faste ordninger, hvornår barnet er hos hvem, så du også kan komme videre. Hvis han gentagne gange er dig utro, så lyder det heller ikke som et specielt sundt forhold. Hvis jeres søn kun er 7 mdr, så har han heller ikke brug for at se at "mor og far stadig kan sammen", så I behøver ikke nødvendigvis lave noget fælles, hvis det er for svært for dig.
Mikala123

Mikala123

25 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
Mikala123

Mikala123

25 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted