1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Forelsket i 2?

Forelsket i 2?

Noora123

Noora123

11 indlæg
  • Skrevet
Hej alle sammen.... min situation er meget forvirrende for mig og et kæmpe dilemma.... jeg er kan lide 2 fyre... men det er kun det firste problem.. det andet er at den ene fyr er 17 år ligesom mig, den anden er 34.... Fyren på 17 år er en jeg har gået i klasse med.. han addede mig på Facebook og så aftalte vi at mødes... det gjorde vi så 2 gange, hjemme ved ham og i biografen.... vi har det sjovt sammen men jeg får altid den vildeste kvalme.. jeg kan godt lide ham og jeg ved at han godt kan lide mig... men det er som om mit hoved fortæller mig det ene og min krop det andet.... nu til ham på 34, kort fortalt.... han er lærer men ikke min lærer.... jeg er vanvittig forelsket i ham.... jeg er typen der max kan lide en fyr i 3 uger og så er gnisten væk.... men ham her har jeg kunne lide i 6 måneder! Jeg kan lide alt ved ham og jeg har ikke kvalme overhoved når jeg snakker med ham (jeg går ikke på en normal 10 klasse så derfor er han mere en pædagog en lærer, hvilket også er derfor at jeg har kunne snakke meget med ham).... jeg prøver virkelig at kunne finde gnisten ved ham på 17 år men ham på 34 år er jeg bare så forelsket i! Jeg ved inderst inde godt at det er dødsdømt både fordi han er lærer men samtidig er han 34 år og har en kæreste.... men jeg kan bare ikke glemme ham, og så hjælper det bare heller ikke at han bor lige overfor mig.... er der nogle af jer der har prøvet det her før? Og måske har nogle gode råd....
culpa

culpa

163 indlæg
  • Skrevet
Det er noget som mange oplever, at blive forelsket i en lærer, selvom det aldrig er sket for mig personligt. Din forelskelse i din lærer er næppe en forelskelse, så meget meget som det er en del af din udvikling som teenager. Du kan læse lidt om det her; https://www.folkeskolen.dk/571080/saadan-tackler-du-amoriner Det går over, for du kan ikke få ham, og jeg tror desuden at den slags "forelskelser" kan sidestilles med når unge piger bliver "forelskede" i Justin Bieber eller andre personer som de ikke kan få. Det er bare en del af at være teenager. Man bliver forelsket til højre og venstre indtil der kommer lidt ro på hormonerne.