1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Forventer jeg for meget af min kæreste?

Forventer jeg for meget af min kæreste?

MillaPigen

MillaPigen

11 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Slettet. :-) tak for jeres svar
hamder

hamder

34 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Say what, du er forvirret over han ikke viser kærlighed på virtuelle medier. Ja det er dig, jeg bliver da glad is min kone skriver på random medie at elsker dig osv. Men vil sgu heller have hun giver mig kærlighed og hvisker sød ting. end at læse det på face. Det lyder mere som sådan noget trofæ jagt eller tissemand måling. Se min kæreste er bare så god og kogt mig en lækker bøf. For mig lyder det desperat house wife agtig at din mand skal vise verdenen hvor god en kæreste han har det er ikke godt nok at holde privat livet privat, men han skal reklamere med du er den bedste i verdenen. For mig lyder det klamt.
culpa

culpa

262 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Jeg synes at det er noget fis at have noget med sit forhold på sociale medier. Hvis man gerne vil sige at man elsker en, så siger man det in person. Og hvorfor skal man i det hele taget lægge billeder af mad op? De eneste interesserede er dem som selv var der, resten af verden kunne ikke være mere ligeglade med hvad folk spiser. Jeg vil hellere være sammen med folk når jeg er sammen med dem, uden at nogen af os sidder og glor på en telefon og dokumenterer alt. Konklusion: resten af verden gider ikke se dine madbilleder, eller høre dine private beskeder mellem dig og din kæreste udspille sig i kommentarfeltet, den eneste som rent faktisk er interesseret er din kæreste, og han vil åbenbart bare gerne være sammen med dig ikke dig+din telefon og eventuelle selvrealiseringsprojekt på FB.