1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Han forvirre mig..

Han forvirre mig..

1994februar

1994februar

13 indlæg
  • Skrevet
Hej herinde ! Håber nogen kan hjælpe mig med et dilemma jeg har!🙏🏼 Sagen er den , at jeg i januar var til en fest med min daværende kæreste og til den fest dukker min storebror op med sine 2 gode venner. Min storebrors ene ven som jeg lige kalder “J” skulle køre min kæreste hjem fordi han blev rigtig fuld.. da J så kommer tilbage til festen bager han enormt på mig, jeg afviser selvfølgelig ! Eftersom jeg har kæreste. Nå ham J bliver så i mange mdr ved med at skrive til mig på facebook .. i oktober i år går mit forhold så galt! Og jeg benytter J utrolig meget til at tale med om det hele , og han er så støttende .. jeg holder så fest den 3/11 i år og J kommer.. da vi er fulde får vi kysset en del og han giver mig verdens største kærligheds erklæring ( jeg har et barn ) og han begynder så at sige han vil tage min søn til sig som sin egen hvis vi fik et forhold .. nå dagen efter festen skriver han om aftenen at han savner mig og sådan .. vi skriver meget sammen og han er så kærlig! Men min bror er ikke vild med tanken Om at jeg har noget med hans ven, så min bror begyndte at være gal på ham J.. jeg ignorere så at min storebror er imod, for det er mit liv osv.. Jeg begynder så pga min bror at have mange konflikter med ham der J, og høre ik fra ham i flere dage. I fredags begyndte vi så at tale igen, vi skrev sammen hele natten fra kl 23-07 om morgenen.. jeg kalder ham så for en tosse i en besked - til den besked svare han “ ja jeg er tosset , helt tosset med dig” og jeg svare bare at nu måtte jeg grine.. nå så i lørdags dukker han op hos min veninde , da mig og hende sad og hyggede os med musik og snakkede. Han vil så gerne have mig for “sig selv” så vi gik derfra og hjem til mig.. jeg havde drukket lidt, og begynder at fortælle ud af det blå at jeg bare sku nyde singlelivet og ik have nogen kæreste overhovedet !! ( mente det ikke, da jeg er forelsket i ham..) og han sagde så ik så meget til det.. da vi kommer hjem til mig sætter vi os og drikker et par genstande og høre noget musik. Imens har Vi en masse dybe samtaler om hver vores liv og barndom ( da vi begge har haft en skod barndom ) han siger så at han er ved at blive glad for mig, men ik ville mene et forhold ville holde pga min bror .🙄) vi skal så sove og han holder rundt om mig, imens han nusser mig på ryggen/ i håret , kysser mig på panden osv. Og vi begynder så at kysse og det ene tager den andet, så vi havde sex.. imens vi så har sex blev han ved med at hviske mig i øret “ du er så dejlig skat” og sige at han var vild med mig.. da vi skal sove derefter, vil han igen holde om mig, da han siger at han elsker at have mig tæt ind til sig.. i går morges står jeg op sammen med ham , og han kysser mig farvel og går.. jeg skriver så til ham “ tak for inat, det var dejligt” og han svarede mig så aldrig på det.🙄 så står nu og har ik hørt fra ham siden han gik.💁🏻‍♀️ og jeg aner ikke hvor jeg står nu?🤦🏻‍♀️ min veninde siger jeg burde skrive til ham og faktisk være ærlig og sige at jeg er forelsket, men at jeg skjuler det pga at være såret for meget da jeg var yngre.. Men jeg tænker.. hvis han oprigtig var vild med mig, burde han så ik have skrevet til mig efter igår? Eller kan det være fordi han er bange for at han føler mere for mig end omvendt ? Og har i nogle råd til hvad dælen jeg skal gøre nu her??? ( jeg er 23, han er 31 ) .. har kendt ham siden jeg var 4-5 år, så han er ikke fremmede overhovedet ! Så derfor forvirre han mig så meget ! For er bange for at han bare har udnyttet mig..
Supernova1

Supernova1

402 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
.
Supernova1

Supernova1

402 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
.
Lius

Lius

48 indlæg
  • Skrevet
Har han bagt på dig før, inden den aften han kørte din bror hjem? Men det er ihvertfald en god ide at finde helt ud af hvor I står. Så hvad med at kontakte ham og aftale at mødes, så I kan snakke om det, og du evt. Kan fortælle om dine følelser? :)
Aisa

Aisa

64 indlæg
  • Skrevet
Jeg er desværre bange for, at du selv har ret i det, du siger. Du har opfyldt hans behov. Det er kun en idiot, der ikke svarer dig, efter I har haft sex. En udnytter. Desværre er der mange, der er på den måde. For de fleste pigers/kvinders vedkommende er sex forbundet med følelser. Det samme gør sig ikke gældende for alle drenge/mænd. Et hul er et hul. Mange har den holdning. Virkelig kedeligt at have været udsat for. Giv ham sparket og find dig et ordentlig mandfolk.

Mest populære tråde