1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Han forvirrer mig!

Han forvirrer mig!

Bailey2

Bailey2

7 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Godt så, jeg har været på date med en fyr 5 gange vi har gået ture, været på stranden med jordbær og tæppe, mm vi var i alt på 5 dates før at jeg "åbnede for godteposen" men nu skriver han ikke til mig længere, han er lidt en snobbet type, men flink nok når man er sammen med ham, men jeg synes at han har spillet lidt kostbar, hvilket jeg nok også selv har gjort, fordi jeg ikke gad at spilde min tid på en fuckboy, hvilket jeg er bekymret for at jeg har gjort. Den femte date var vi hjemme hos ham, vi grillede, var i spa bad og så noget af en film, men så kunne vi ikke holde fingerne for os selv længere, vi gik ind i sengen, hvor vi havde sex, vi faldt efterfølgende i søvn, men jeg vågnede kl. 02 hvor jeg valgte at køre hjem, (han bor hos sin mor, og jeg ville ikke være til ulejlighed når hun kom hjem om morgen) den efterfølgende morgen skrev jeg: Tak for i aftes søde ****** :-) det var hyggeligt. Hvor til han svarer: Så lidt ;-) ja det var. Men ellers har han ikke skrevet til mig, og jeg har ikke lyst til at virke påtrængende, da det ofte er mig som skal tage initiativ, så har jeg besluttet mig for ikke at skrive til ham først, det er nu 4 dage siden. På hans facebook kan jeg se at han bliver venner med flere piger, ja kald mig stalker, men jeg vil gerne vide hvor jeg står, for jeg synes egentlig at han er ret sød, men jeg orker ikke at spilde min tid. Hvordan ville i agerer?
bastianangel

bastianangel

1 indlæg
  • Skrevet
Jeg kunne ønske jeg havde et svar for jeg står i en lignende situation. Forskellen er nok, at han og jeg har kendt hinanden i rigtig mange år men det er først nu vi rigtig mødes. Vi har ikke haft sex men det virkede som vi var på vej til noget godt. Efter anden date forleden, har jeg ikke hørt fra han. Og det er nu 3. dage uden kontakt. I mit tilfælde vil jeg sige manglende interesse for hvad ellers? Det var måske ikke det han havde forventet og det kan han måske ikke tage sig sammen til at sige. Jeg vil selvfølgelig skrive på et tidspunkt og spørge ham om det bare ikke nu. Jeg venter på at han skriver først selv om et er hårdt og jeg er skuffet og ked. I dit tilfælde ved jeg ikke....hvordan har det været de andre gange? Har I skrevet dagen efter en date eller har du skrevet først? Har I snakket om at I ses med andre eller hvordan...
Bailey2

Bailey2

7 indlæg
  • Skrevet
Altså på den 4. date skrev han lige da vi kom hjem hvor han skrev: Tak for i aften søde du :-* de andre kan jeg ikke huske hvem der har skrevet først efterfølgende. Vi har ikke rigtig snakket om at ses med andre, men de andre gange vi har ses har jeg løget for mine forældre og sagt at jeg skulle ses med en veninde der hedder Michelle, fordi jeg ikke gad deres nysgerrighed, men på d. 5 date fortalte jeg, at jeg skulle mødes med ham, han vidste godt at jeg havde kaldt ham Michelle, og derfor fortalte jeg at nu havde jeg sgu sagt hvor jeg skulle hen, hvortil han svarede at det ville også være mærkeligt hvis man en dag mødtes og at Michelle så var en fyr. men ellers har der ikke været noget. Jeg synes bare det er skide irriterende at han ikke skriver når vi har været på så mange dates, men det værste er at vi havde sex, det fortryder jeg lidt nu, hvis det bare har været derfor han har brugt tid på mig. Men skulle det være tilfældet, så er det fint nok, han tiltalte sin diller i 3. person hvilket jeg synes var meget mærkeligt, så fint nok :-)
bastianangel

bastianangel

1 indlæg
  • Skrevet
Hvis jeg var dig, ville jeg skrive til ham UDEN at spørge og bebrejde noget. Ved godt det er svært, men prøv at skrive og teste hvordan han svarer. Hvis han er kold, vil jeg måske prøve at finde ud af det hvorfor (selv om mange fyre nægter ofte at der er noget i vejen.."har bare haft travlt"). Hvis han er sød, vil jeg gøre som ingenting og snakke med ham når I ses. På en stille og rolig måde. De der bebrejdelser skrammer bare folk væk især fyrene.....håber du finder ud af det og skrev endelig tilbage når der er nyt! Held og lykke😊
Bailey2

Bailey2

7 indlæg
  • Skrevet
Tak for rådet :-) i aften skal jeg ses med min grankusines mand (Ja det lyder lidt mærkeligt men der er IKKE noget i det vi er bare "landbrugs venner") men tænkte på at sende nogle snaps hvor han kan se at jeg hygger mig, og så det ikke virker som om at jeg går og spekulerer over at han ikke skriver :-)
bastianangel

bastianangel

1 indlæg
  • Skrevet
Det lyder som en god idé. Du får ikke noget af at gå rundt og spekulerer på det. Hvis man er utrolig stædig og udholdende og kan vente 1 uge for at svare...jamen så er det fantastisk. Ellers er det bedre at konfrontere tingene. Fortæl hvordan det er gået!
bastianangel

bastianangel

1 indlæg
  • Skrevet
Noget nyt?
Bailey2

Bailey2

7 indlæg
  • Skrevet
Ja :-) Jeg snappede et billede af mig i kedeldragt sammen med en gris, han skrev: ;-);-) Hygge Hva. hvor til jeg bare svarede meget :-) jeg spurgte jeg ham om han hyggede, hvor han svarede hygger altid, gør du? :-P så skrev jeg bare ja og sådan, så spurgte jeg ham hvordan han arbejder i denne her uge, og så fortalte jeg at jeg hvis har fundet en lejlighed (jeg bor ved min mor og det gør han også så det har været lidt svært at ses) og så skrev jeg at så kunne han jo se hvordan jeg bor, hvis han altså havde lyst til det. så skrev han ja da, er du flyttet ind eller hvad? :-P og så den abe som holder sig for øjnene. Så det virker da til at han gerne vil ses igen. Måske han bare er lige som mig, vi er begge krebs og jeg tror sådan lidt på det stjernetegns halløj :-P
vaniljestang

vaniljestang

170 indlæg
  • Skrevet
Flere updates? :) Det er en spændende tråd :P
bastianangel

bastianangel

1 indlæg
  • Skrevet
Ja....er der nyt????