1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Hjælp!

Hjælp!

xXkissXx

xXkissXx

3 indlæg
  • Skrevet
Jeg har datet den her fyr i noget tid, og vi er ved at nå til det punkt hvor vi begge gerne vil have sex. Jeg har inden jeg mødte ham døjet med spiseforstyrrelser hvor jeg gik fra 65kg til 42kg og derefter røg jeg meget hurtigt op på 80kg!!! Jeg har fået rigtig mange strækmærker og jeg har aldrig været så ked af det og haft så lav en selvtillid. Jeg er for flov over mig selv til at kunne vise min krop og holder mig derfor tilbage med sex da jeg er bange for at han vil væmmes. Jeg er godt klar over at jeg bliver nødt til at ændre mit selvbillede og er begyndt på en “rigtig” kur med sund mad og motion. Jeg tør heller ikke fortælle ham hvorfor jeg egentligt er så tilbageholdende, og er bange for at han snart bliver frustreret. Hjælp! Er der noget jeg kan gøre for at fremme mit selvbillede? Eller burde jeg bare fortælle ham hvordan landet ligger? Jeg er desværre den type der tror at mænd kun vil have modeltynde kvinder.
xxmahaloxx

xxmahaloxx

1021 indlæg
  • Skrevet
Fortæl ham det. Det tager lang tid at ændre sit selvbillede og det er en hård proces, men hvis du fortæller ham hvordan landet ligger vil han helt sikkert forstå. Ofte stammer frustrationer også fra usikkerhed og uvidenhed - jo, vi har da eller en eller anden form for behov, men det er også meget muligt at din tilbageholdenhed gør ham usikker, at han tvivler på at du finder ham attraktiv. Mænd bliver også selvbevidste omkring deres udseende. Hvis du taler med ham, og han er en ordentlig fyr som vil dig, vil han forstå baggrunden for din opførsel og respektere den. Han vil bekræfte dig i at han synes du er hamrende lækker som du er, og han vil støtte dig i dit vægttabsforløb fordi det er noget du gerne vil, ikke fordi han selv mener det er nødvendigt. Og den bekræftelse og støtte er altså virkelig rar at modtage når man gennemgår noget svært. Så giv ham en chance :)

Seneste tråde