1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Hvad vil han?

Hvad vil han?

Maniah

Maniah

3 indlæg
  • Skrevet
Hej alle Jeg har brug for hjælp med at finde ud af hvad der skete mellem mig og lade os kalde ham X. X er 35 år og jeg er 25 år. Jeg mødte X igennem en fest og vi hygget os rigtig meget sammen, han var meget charmerende og sød (og rigtig flot!). Vi havde god kemi og det endte med vi tilføjet hinanden på fb. Dagen efter skriver han og spørg hvordan det går, vi får skrevet ret meget sammen i ca 1 uge hvor han så samler mod til at invitere mig ud. (Første date) Gik rigtig godt, han hentet mig i bil og vi tog så i biografen og bagefter ud at spise. Det var rigtig romantisk og så hyggeligt. Vi endte med at gå rundt mens vi holdt i hånd sammen osv. Han kører mig så til sidst hjem og vi krammet farvel. Vi skriver herefter i en hel uge indtil han så invitere mig ud igen, der tager vi på en cafe og vi drikker kaffe og spiser kage. men så spørg han mig om jeg ikke har lyst til at tage hjem til ham, jeg ved hvad det også ellers kan betyde, så jeg sagde at jeg rigtig meget kan lide ham og er tiltrukket af ham men vil gerne tage hjem til ham når jeg har lært ham bedre at kende. Han svaret så det er op til mig og at han ikke prøver på at skynde mig el noget han vil gerne have jeg skal være tryg ved ham. Og alt var rigtig godt og romantisk. Han ender så med at køre mig hjem igen. På tredje date (og sidste date) Der tog vi ud sammen på en shopping center, der snakker vi så og vi hygger osv alt går godt (og han spørg så om han ikke må kysse mig smilende siger jeg ja, og vi kysset. Men her går det galt Da han så kører mig hjem, så kysser vi hinanden (igen) farvel men efter et par timer skriver han ikke over SMS så ofte. Anden dag skriver han heller ikke Indtil næste dag hvor jeg så spurgte om alt er okay for han virker ret stille Han skrev så den her SMS: Hej, alt er okay, jeg har bare tænkt over det og for at være ærlig så har jeg datet yngre piger og det har aldrig endt godt. Jeg er bange for vi skynder os for hurtigt og at jeg ender med at såre dig. Jeg er forvirret hvad jeg vil med os, om det kan blive seriøst, eller om det for mig mere er for sjovt. Jeg vil bare ikke ende med at såre dig. Jeg svaret så: Hey jeg vil ønske du fortalte mig det noget før men jeg respekterer dit valg og tak fordi du siger sandheden. og det var rigtig hyggeligt at ses jeg vil ikke presse dig el noget, så jeg forstår godt hvis du vil stoppe :) Han svaret så Tak:) du er sød og jeg kan godt lide dig men jeg bange for at såre dig. Jeg håber du får en god dag Så skriver han til mig efter 3 dage "Hej håber du får en god dag i dag" Jeg forstår ikke hvorfor han skriver til mig efterfølgende?? Men jeg forstår generelt ikke hvad der skete lige præcis el hvorfor han fik kolde fødder. Han liker så mine billeder i 3 uger og kommentere på nogle af dem så her i går skriver han en sms til mig, og spørg hvordan det går med mig vi skriver så lidt frem og tilbage (efter vi ikke har skrevet sammen i 3 uger) så ender det med han skriver at han synes jeg er sød. Jeg har stadigvæk følelser for ham :( men jeg er bange for han ikke vil det samme som mig. Hvordan synes i jeg skal håndtere situationen?? Synes i jeg skal spørg om han vil mødes så vi kan snakke sammen om det eller?
sweetyz

sweetyz

31 indlæg
  • Skrevet
Puha det er en svær en. Han er nok bange for at såre dig. Han kender sig selv og ved hvad han plejer at gøre, og det ønsker han ikke at gøre imod dig. Han kan nok godt lide dig, og derfor holder han afstand. Hvis du virkelig gerne vil ham selvom han er usikker skal du lade ham tage det første skridt, men samtidig vise ham at du sørme ikke vil vente på han er parat. Jeg ville ikke som i ikke skrive om i skal snakke der igennem, han ved ikke hvad han selv vil endnu, så han kan ikke komme med et svar du gerne vil høre lige nu.