1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Hvad vil han?

Hvad vil han?

lookingforlove

lookingforlove

83 indlæg
  • Skrevet
Hej piger har brug for et råd ang. en flirt jeg har, vi har set hinanden 4 gange og kysset og det har bare været rigtig dejligt med sommerfugle i maven, men sidst vi sås er jeg bange for at jeg skræmte ham lidt, jeg sagde at jeg var glad for jeg skrev til ham for nogle måneder siden, vi mødtes over single.dk og jeg skrev til ham. Jeg ved ikke om det er der den går galt men han sagde vi tog det stille og roligt og se hvad det udviklede sig til, da han gik fik jeg det bedste kys jeg havde fået længe og han træk mig helt ind til ham og så smilede han inden han gik ud af døren, ved ikke hvad jeg har gjort forkert, så havde vi aftalt at vi skulle ses i den her uge men da dagen kom, ventede jeg på ham hele dagen, jeg hørte fra ham om eftermiddagen men ellers har jeg ikke hørt fra ham, kan ikke finde ud af hvorfor han ikke bare kan skrive hvad han gerne vil istedet for at holde mig hen på den her måde. Hvad synes i jeg skal gøre, siger til mig selv at han nok arbejder meget men hvis han virkelig godt vil se mig kan han vel også finde tiden til det.?
xxmahaloxx

xxmahaloxx

864 indlæg
  • Skrevet
Har du skrevet til ham siden han brændte dig af ?
lookingforlove

lookingforlove

83 indlæg
vi havde som sådan ikke en aftale, spurgte om han kunne ses om det sagde han at det kunne han godt, så antog jeg at vi havde en aftale, men ja har skrevet til ham men har ikke hørt noget fra ham... ved godt jeg burde glemme ham men forstår bare ikke når vi nu fungere så godt når vi nu er sammen...
Butterfly89

Butterfly89

4 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Det er lidt svært at drage konklusioner her, da i reelt ikke har en aftale om at ses, hvor det er mere løst i det. Men kan så sagtens forstå din frustration. Men hvis du sidst havde fornemmet, at du måske har skræmt ham lidt, så pas på med ikke at presse på her og så samtidig huske dig selv på, at du selv skal have det godt midt i det her flirteri. Men jeg synes jeg godt du kan skrive en kort besked, og høre ham om I har en aftale eller ikke. Håber du hører noget fra ham :-)
lookingforlove

lookingforlove

83 indlæg
ved godt jeg skal passe på med at presse ham for meget, men det virker bare sådan at hvis jeg spørge ham om noget så svare han også på det, tror bare han er en travl mand, hvad mener du med at jeg skal have det godt i det her flirterri?
Butterfly89

Butterfly89

4 indlæg
  • Skrevet
Det jeg mente med det, er at du selv skal nyde flirteriet med ham og have dig selv med ;)
lookingforlove

lookingforlove

83 indlæg
Det har jeg helt sikkert, har hørt fra ham så skal nok bare se tiden an og se hvad det bliver til :)