1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Hvordan kommer man videre?

Hvordan kommer man videre?

slonko00

slonko00

16 indlæg
  • Skrevet
Hej. Jeg har det svært ved at komme videre efter mig og min eks gik fra hindanden i started af 2018 efter næsten 3 år sammen. Vi har boet sammen i noget styks tid og nu det er mig da bor alere i "vores" lejlighed, som gøre det meget sværet at glemme at vi er slået op. Jeg har ingen venner her i byen, da han var grunten til jeg flyttet her. Mine veninder siger at jeg skal flytte tilbage til Jylland for at være tæter på folk som jeg kender og starte forfra, men jeg har jo arbejde her... Så skulle jeg pendler og det koster penger også. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre! HJÆLP!
vaniljestang

vaniljestang

333 indlæg
  • Skrevet
Jeg synes du skal gøre hvad du føler for. Hvis du mest har lyst til at flytte tilbage til Jylland, synes jeg du skal prøve at finde et job der. Men hvis du har det godt her med dit arbejde og føler du kan starte på noget nyt her, så synes jeg du skal det! Jeg personligt ville nok flytte tilbage. Men mest nok fordi jeg ikke ville kunne undvære mine venner "hjemmefra" i sådan en situation og ville have brug for at komme hjem til noget jeg kender. Mht at komme videre, tager det jo langtid. Især hvis der stadig er følelser og er den der er blevet forladt. Det bedste du kan gøre er at acceptere det er sådan det er, og virkelig beslutte dig for at komme videre. Skriv evt tanker ned, hvis det er svært at rumme i hovedet. :-)