1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Hvordan ville I reagere?

Hvordan ville I reagere?

stay_positive

stay_positive

13 indlæg
  • Skrevet
Min kæreste og jeg har været sammen i 8 måneder. Vi er gode til at snakke om tingene, og finder altid en løsning hvis vi har problemer, undtagen denne gang. Han var i torsdags ude og spise med to kammerater og vi blev enige om, at han kom hjem lidt senere efter spisning, da vi havde en aftale dagen efter. Jeg lægger mig ind i sengen og set en film, da filmen er slut kigger jeg på klokken som er 00.30, skriver til ham: Hej skat, håber I hygger jer. Ved du hvad tid du kommer hjem? ♥️ Lægger telefonen fra mig, og falder i søvn. Vågner så igen klokken 02.30 og han er hverken kommet hjem eller svaret på min besked. Jeg prøvet så at ringe til ham, men han bliver ved med at lægge på. Og så begynder jeg at blive bange og usikker, så jeg bliver ved med at ringe. Han bliver ved med at tage den, og lægge på med det sammme. Efter cirka 40 opkald skriver han: "hvis du elsker mig, så lad være med at ringe hele tiden" også hører jeg ikke mere fra ham. Ser en film mere i sengen, og kigger på klokken igen. Nu er den 04.15 (byen lukker klokken 2) Sender ham en ny SMS: "Hej skat, skal du hentes når du skal hjem, eller kommer du selv hjem? ♥️" Stadig intet svar. Venter lidt, og vælger at ringe til ham igen klokken 06.30 da han stadig ikke har givet lyd fra sig. Han tager telefonen efter tre opkald. Han er hverken sammen med den ene eller den anden kammerat, og spørger om jeg vil hente ham på et skolehjem (han kender ingen på skolehjem). Jeg henter ham, og han har hverken, sko eller jakke på sig. Siger at det er min skyld fordi jeg ikke bare kan lade ham være i fred når han er sammen med drengene. Vi snakker sammen dagen efter, han siger at han aldrig nogen sinde tager i byen igen, fordi det ikke er det værd, at gøre mig så ked af det, og at han godt kan se hans opførsel er helt hen i vejret. Vi er gode venner resten af dagen. Senere på aftenen, går vi i bad, og jeg opdager han har rivemærker på ryggen og på den ene arm, jeg går fuldstændig i panik, og kan ikke snakke eller noget, jeg bryder bare ud i gråd. Han bliver så ked af det, trøster mig i flere timer, uden jeg så meget som siger et enkelt ord til ham. Til sidst spørger jeg om jeg nok ikke bare må være mig selv, så han går ind i stuen og sover i sofaen. Jeg har låst døren til soveværelset, og han har banket på flere gange og spurgt om han ikke nok må komme ind. Han kan absolut intet huske fra aftenen.
stay_positive

stay_positive

13 indlæg
  • Skrevet
Og ud over det, er han blevet venner med en masse nye piger på Facebook som han mødte i byen i torsdags (han siger selv, det var nogle han mødte i byen). Jeg kan simpelthen ikke lægge mavefornemmelsen på hylden, og snakke med ham om det. Jeg er så ked af det, og ved ikke engang om jeg har grund til det. Han sagde 1000 gange i går, at han aldrig uanset hvor fuld han var, kunne finde på at være sammen med en anden, når det er mig han elsker. Overreagerer jeg bare helt vildt?
gitte345

gitte345

179 indlæg
  • Skrevet
Altså ud fra det, du skriver, så lyder det jo som om, han har været utro. Også lidt ekstremt, at han mangler både jakke og sko, det er rimelig fishy. Kradsemærker på ryggen burde være en ret klar afsløring. Personligt ville jeg gå ud fra, at han havde været utro og så spørge mig selv, om jeg kunne tilgive det. Mange mænd bruger taktikken om at benægte for alt i verden.
stay_positive

stay_positive

13 indlæg
Lige det svar jeg frygtede aller mest, og så alligevel havde jeg nok ikke regnet med andet svar. Tak fordi du er ærlig og siger din mening! Jeg må sætte mig selv i bås, og snakke med ham. Jeg håber du nyder det gode vejr!
gitte345

gitte345

179 indlæg
  • Skrevet
Jeg er på vej ud i vejret:). Har selv haft flere utro kærester, og selv efter deres kammerater fortalte mig, at de altså var utro, der ville de stadig ikke indrømme det. Men det har ikke noget med dig at gøre, selvom han bebrejder dig. Og så er der altså folk, der er utro for et godt ord, når de bliver meget fulde. Men ja, det gør ondt i hjertet. Men lad være at være naiv. Prøv at få ham til at indrømme. Hvis du skal tilgive ham, så er han nødt til at indrømme det.
Supernova1

Supernova1

91 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Det tydeligt han har været dig utro, det med at han ikke tager telefonen og mærkerne på ryggen er helt klart beviset for han har været dig utro og det med at han beder dig om at hente ham på et skolehjem det også for at du ikke finder ud af hvor han rigtigt var
shine

shine

88 indlæg
  • Skrevet
Puha. Jeg synes godt nok også det lyder meget mistænksomt. Rivemærker på ryggen kan jo ikke komme, medmindre han har haft blusen af! Og vennerne river ham jo nok ikke på ryggen.. Jeg tror desværre også han har været utro. Men det med han har lagt på, virker underligt, for så har han jo haft sin tlf i hånden. Han har nok haft travlt med at komme ud fra en kvindes hjem og glemt jakke og sko.. Hvorfor skulle han ellers smide skoene, det gør man jo ikke i byen.. Håber du opdatere!! Håber du opdatere på situationen!
stay_positive

stay_positive

13 indlæg
  • Skrevet
Update på situationen: Vi fik snakket sammen, og grædt en del. Og vi blev enige om, at give det hele en chance, og prøve at komme igennem på den anden side sammen, istedet for hver for sig. Vi har prøvet de sidste to uger, eller vi har prøvet, at prøve. Jeg føler det forkert, at kysse med ham, at kramme med ham, at han holder om mig osv, så det har jeg faktisk undgået lige siden, af den grund, at jeg virkelig ikke har lyst, og får det dårligt ved tanken, for hvis nu han var sammen med en anden. Der ud over, føler jeg, især i en tid som denne, at han desværre heller vil spille computer spil med sine venner, end at bruge tid med mig, og arbejde på vores forhold. Jeg er derud over endt ud i en rigtig dårlig cirkel, hvor jeg på ingen måder stoler på ham. Hvis han fx ringer til mig, og siger han skal blive nogle timer efter arbejdstid, eller hvis han skal ned og træne, får jeg det så skidt, mit hjerte banker, jeg får det faktisk fysisk dårligt. Jeg har besluttet mig for, at det ikke er noget jeg vil igennem igen. Mine sidste to kærester var mig ligeledes utro, og derfor gør det mig endnu mere ondt denne gang, også fordi han udmærket er klar over mine tidligere forhold. Men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at sige stop. Jeg er så bange for, hvordan det vil komme til at være uden ham. Jeg følte jo stadig jeg var i nyforelskelses fasen. Nogen der måske har erfaringer her fra?
contrast

contrast

1398 indlæg
  • Skrevet
..... Hvordan kan I overhovedet komme videre, når du ikke kan få en bekræftelse på om han har været sammen med nogen, eller en forklaring på de rivemærker osv? Hvad er hans forklaring på det?
Vejletøsen

Vejletøsen

34 indlæg
  • Skrevet
Ej ej ej ..... Siger det samme som Contrast.