1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Jeg bliver sindssyg

Jeg bliver sindssyg

Vædderen

Vædderen

27 indlæg
  • Skrevet
Min kæreste og jeg gik fra hinanden for 4 måneder siden fordi han havde fundet en anden. Der gik en måned hvor vi ikke snakkede sammen og så tog han kontakt da han gerne ville snakke. Troede det var om os da vi ikke skiltes på en særlig god måde. Jeg tog derhjem og det viste sig så, at det var fordi hende den anden havde såret ham og han ikke mente han havde andre end mig. Vi endte med at have sex to gange hvor han pludselig blev totalt kold og bad mig skride. Samtidig fik jeg så at vide at det var min skyld at de to aldrig kunne blive kærester. Det knuste mit hjerte. Der er nu gået 3 mdr for der har ikke har været kommunikation, det har egentlig gået nogenlunde. Jeg har forsøgt at distrahere mig og gøre hvad jeg har lyst til. Jeg så ham så forleden sammen med en masse venner, og jeg føler at jeg er gået 1000 meter tilbage. Jeg har bare grædt og grædt og er ikke i stand til at distrahere mig selv selvom jeg ikke er alene. Jeg tænker på manden non-stop. Hvad laver han, hvem er han sammen med. Jeg føler jeg er ved at blive sindssyg! Jer har hørt fra fælles bekendtskaber (ikke fordi jeg spurgte) at han havde mødt en ny og de er flyttet sammen. Det knuser mig langsomt. Hvordan kunne han komme så hurtigt videre? Jeg føler jeg sidder fast og jeg hader det. Vi var sammen i 5 år og det er som om at de ikke har betydet noget. Det skal siges forholdet har indebæret mange op- og nedture. Han havde et misbrug. Føler lidt at jeg er dømt til at sidde fast i det her pis. Hvordan kom i andre videre? Tager det virkelig år før man er videre? Er der nogen der har nogen magiske råd? Hader jeg græder over en som er så ligeglad. Tak fordi i læste med.
Anonymprofil

Anonymprofil

13 indlæg
  • Skrevet
Det eneste der skal til for at komme videre er efter min mening bare tid,tid og endu mere tid hvor lang tid der går før man er kommet videre er aldrig til at sige men en ting er helt sikkert og det et at man en dag kommer videre selvom det måske føltes umuligt. ☺️
1987-male

1987-male

2414 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
"Hvordan kom i andre videre?" Drukn dig selv i aktiviteter, så du ikke tænker på ham. Men aktiviteter med mening. Hjælp andre mennesker, og ikke blot tjen kassen til chefen, så får du en helt masse positiv energi tilbage og kommer ovenpå. Og ja, snak ud om det med en veninde først. Snak helt ud. Og find ud af, hvad du gør, næste gang han henvender sig. Med hans temperament, så er de gået fra hinanden, inden VM er slut. Han får et massivt nederlag, og hvem skal han så henvende sig til, for at tage trykket med sex? Dig, og kun dig. Det er ikke dig, eller de kvinder der er problemet. Det er hans misbrug. Han kan ikke få nok af noget, hverken af dig, eller af dem. Han vil have mere, og det "mere" kan han ikke få, fordi det efterhånden ikke har nogen effekt, hvilket "mere" han end tager. Så næste skridt er depression. Og hvem skal han snakke depression med? Dig, og kun dig. Så ja, ikke tag det "personligt" - ja, det lyder iskoldt, men du ved jo heller ikke, hvordan verden ser ud fra vores side (mænds side) når nogle få af jer kvinder virkelig tværer noget ud i ansigtet på os igen og igen, der er man også meget fristet til at tænke "der er noget galt med mig" siden hun gør det igen og igen. Lige så snart man taler med en anden, så er man pludselig den mest fantastiske menneske, når man gør de selv samme ting. Det handler om ham. Det forhold. Det FORTJENER du ikke, ligesom jeg ikke fortjener, at være sammen med en kvinde, der fx siger til mig "det skal du ikke gøre igen", efter at jeg har givet hende blomster. Man skal langt langt langt væk fra dette. Flyt fokus fra dig selv, om du er god nok, om hvorfor du er der du er lige nu osv osv. Overanalysering hjælper intet. At leve hjælper alt, så start med at leve i dag, med at finde ud af, hvor der er brug for dig i denne verden, for det er der helt sikkert et sted, det er jeg sikker på :-)

Mest populære tråde