1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Jeg elsker ham, men...

Jeg elsker ham, men...

EmotionS

EmotionS

24 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
.....
Fearless

Fearless

203 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Du skal aldrig blive med en person som slår dig. HAN ELSKER DIG IKKE. Der er absolut ingen grunde til at blive hos ham. Han behandler dig grimt, slår dig, og du fortjener bedre. Det er aldrig din skyld hvis han slår dig. Hvis han går ud og voldtager en pige vil du så også sige det er hendes skyld fordi hun have en kort kjole på? Nej vel. Du siger selv du har fået en depression pga af ham, han er ikke god for dig. Det er lige meget om du elsker ham, du finder en anden du vil elske endnu højere og som vil elske dig lige så højt og behandle dig ordentligt. Du har to fremtidsmuligheder: 1. Du bliver hos ham. Han bliver ved med at love at nu bliver det bedre. Han slår dig til tider, nogle gange er det ikke så slemt, andre gange føler du at du skal dø. Du tilgiver ham hver gang. Han kører dig psykisk ned, og du bliver svagere og svagere. Til sidst har du mistet dig selv helt og har brugt hele dit liv på en som ikke behandlede dig ordentligt. 2. Du går fra ham. Det vil gøre fucking ondt, og du vil kun tænke tilbage på hvor godt i havde det og glemme alt det negative. Men en dag møder du en mand som syntes du er det mest fantastiske der nogensinde har gået på jorden. Han syntes du er smuk, sjov, klog og vidunderlig. Han kunne aldrig finde på at slå dig, og selv tanken om en dag at lægge en hånd på dig frastøder ham. Han giver dig alt det du har brug for, og du giver ham hvad han har brug for. Du lærer hvad ægte kærlighed er, og du ser tilbage på dit gamle forhold med idioten og smågriner af dig selv for at tro at det nogensinde var kærlighed der var mellem jer. Du vælger selv.
Beautylove

Beautylove

178 indlæg
  • Skrevet
Jeg ved godt man kan blive meget forblindet af sin første kærlighed, men det er fordi du ikke har prøvet at have de følelser for en anden, hvis du gav digselv friheden til at forelske dig i en anden er jeg sikker på du ville kunne finde en mand som er så meget bedre for dig. Man kan knapt nok kalde ham en mand når han slår, det er ikke noget en rigtig mand gør, og hvis han har slået dig før er der nok høj sandsynelighed for at han gør det igen. Han fortjener dig ikke og du fortjener så meget bedre end ham. Lad værd med at tage ansvar for hans dårlige opførsel.
Supernova1

Supernova1

443 indlæg
  • Skrevet
Jeg ville ønske at du havde respekt nok for dig selv til at kunne sige “jeg fortjener bedre”. Du har kendt ham siden 2012 og hvad så? Du kan møde nogen i morgen som har bedre intentioner for dig end nogen som du har kendt i flere år, tid betyder ingenting, men karakter gør☝🏼. Hvis du kan elske den forkerte person så meget så forestil dig hvor meget du vil elske den rigtige, ladvær med at søge kærlighed bare for at have kærlighed, hellere vente år for den rigtige person end at spilde år på at vente på den rigtige kærlighed fra den forkerte person. Jeg synes du skal forlade ham, og jeg tror godt at du selv ved ved det, men jeg tror at du er bange for at starte forfra, for at være alene, men spørg dig selv, føler du dig ikke allerede alene hver gang han er i nærheden?

Mest populære tråde