1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Jeg har brug for hjælp

Jeg har brug for hjælp

Blindguardian

Blindguardian

1 indlæg
  • Skrevet
Kære Piger, Jeg har brug for jeres hjælp. I nat er der noget der plager mig, det plager mig i sådan en grad, at jeg ikke har kunnet sove i et godt stykke tid, men lad mig først kort starte om mig selv. Jeg er en fyr på 27 år. Jeg er næsten færdig med min uddannelse og for et år og 3 måneder siden mødte jeg simpelthen den mest fantastiske pige, heldigvis, så blev hun min. Det har været et år og 3 måneder fulde af glæde, men langsomt er der kommet flere og flere uenigheder og småproblemer. Det skal siges, at det er et langdistanceforhold, hvad end det betyder i Danmark. Vi har været gode til at se hinanden hver uge, og vi snakker og skriver sammen hver dag også. Jeg har aldrig før haft en rigtig kæreste, jeg har aldrig været så forelsket som jeg er i min kæreste og jeg er stadig så sindssyg forelsket i hende, hun er noget af det mest fantastiske i mit liv på nuværende tidspunkt synes jeg, hun er så dejlig! Det er også mit indtryk, at hun føler det samme for mig. Jeg har aldrig haft problemer med det andet køn, men jeg har aldrig rigtig fundet den rigtige før nu. Ikke en som jeg gad at dedikere mig selv til som jeg føler at jeg gør med min kæreste. Min kæreste kommer fra et kedeligt forhold hvor hun ikke blev behandlet særligt godt. Det tog hende lang tid før hun blev tryg ved mig i sengen, og stadig den dag i dag føler jeg, at hun stadig er utryg. Det forstår jeg, og jeg føler, at jeg giver hende massere af plads og tid, og jeg prøver ikke at tvinge ned over hovedet på hende, at jeg fx gerne vil have et blowjob når jeg en her weekend har givet hende oralsex. Det er gerne sådan her: En forlænget weekend, jeg får måske et blowjob en gang i løbet af denne weekend, mens jeg, undskyld udtrykket, æder hende. Jeg gør det fordi jeg nyder det. Problemet er som sådan ikke, at jeg føler, at hun ikke gør nok i sengen, jeg forstår at hun ikke har haft de bedste oplevelser, og jeg betragter det som en kæmpe fornøjelse og tillidserklæring fra hende, at hun lader mig gøre de ting ved hende som jeg får lov til. Det der er problemet føler jeg er, at hendes manglende aktivitet i sengen smitter af på resten af hendes handlinger. Lad mig give jer eksempler fra den sidste halvanden uges tid. I morgen er jeg blevet inviteret til en samtale hos et firma hvor der muligvis kunne være et job til mig. Jeg havde håbet at hun i dag eller i aften ville sige til mig, held og lykke i morgen og jeg glæder mig til at høre om det. Det er dog udeblevet selvom jeg på alle mulige måder har forsøgt at fortælle om det og hente imod at det kunne være fedt med held og lykke. Dagen i dag bød på en ny ret jeg skulle lave, (jeg er ikke god i køkkenet :D), jeg havde håbet på, at hun ville spørge, hvordan gik det så med at lave den nye ret? Men intet kom der. I sidste uge var vi lidt uvenner omkring nogle ting, det forhindrede dog ikke mig i at spørge ind til hendes uge og dage, men jeg føler ikke, at jeg får det samme igen. Hun sagde endda selv, jeg føler sket ikke jeg ved, hvad der er sket i dit liv de her par dage, og der tænkte jeg bare, jamen det er jo fordi du ikke spørger ind til det. For 2 uger siden afsluttede hun sin praktiktid på et sted som en del af hendes uddannelse, jeg gav hende blomster og spurgte ind til, hvordan det var. En uge senere inviterer jeg en masse mennesker til mit specialeforsvar og så siger hun, at hun føler sig betydningsløs fordi jeg har inviteret så mange, blot en uge efter at jeg har givet hende blomster og fortalt hende, hvor sindssygt højt jeg elsker hende. Jeg har sagt disse ting til hende før. Jeg har fortalt hende, at jeg bliver såret fordi hun lader til, ikke at gøre de her små ting, kun en gang i mellem, hvorimod jeg sørger for det hele tiden. Jeg mangler det sindssygt meget. Jeg mangler at hun spørger indtil hvordan vigtige begivenheder går i mit liv, før det sker og ikke efter det er sket. Jeg forventer ikke, at hun gør alle de samme ting som jeg gør, men jeg føler, at jeg mangler meget i denne stil fra hende, og det får mig til at føle en mindre trang til at gøre disse søde ting til hende, fordi jeg ikke føler, at jeg får noget igen. Hvad skal jeg dog gøre? Jeg er bange for, at jeg er nødt til at stoppe forholdet med hende. Jeg kan mærke på mig selv, at det tager massere af energi fra mig at gå og tænke over disse små ting og det vil jeg ikke byde mig selv eller hende, men på den anden side, så vil jeg gerne prøve at få det til at fungere. Kan I give mig nogle gode råd? De bedste hilsner, The Blind Guardian.
gitte345

gitte345

557 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Jeg tror hun kommer fra et andet miljø end dig, hvor man ikke er vant til at ønske held og lykke og spørge ind til de forskellige ting. Jeg har heller ikke været vant til den slags overhovedet. Desuden har hun været noget hårdt igennem med eksen. Hvis hun har "fundet" sig i det, så har hun måske også været noget hårdt igennem i sin barndom. Hun synes måske, at du er lige lovlig sødmælkskalv, mens hun bare forsøger at leve et ok liv. Du er glad, har succes, er spændt på din madlavning. Hun er måske mere i underskud. Jeg synes, at du kunne fortælle om dit liv selv og acceptere, at hendes livssituation måske er en helt anden og at hun ikke har dit overskud.
1987-male

1987-male

2452 indlæg
  • Skrevet
"Nice guys finish last". I den perfekte verden, gør du alt rigtigt. Efter dit indlæg burde du få 500 private beskeder fra kvinder, hvor der står "date mig", fordi de indser at der rent faktisk FINDES mænd, der gør alt for at den anden har det godt i parforholdet. Desværre lever vi bare ikke i den perfekte verden, og hun er ikke interesseret i din omsorg. Hun er ikke interesseret i at du er der for hende hele tiden. Hun er interesseret i, at hun hele tiden mangler dig. Mangler at du "æder" hende i sengen. Mangler, at du giver hende blomster. Mangler, at du spørger hvordan hendes dag har været. Nu har hun alle disse ting, og derfor har hun intet at kæmpe for længere. Det er dig der kæmper. Vend det hele om. Gå langsomt væk fra hende. Enten vil hun indse, hvor meget hun savner dig og begynde at kæmpe for dig, eller finde hun ud af, at hun slet ikke er klar til et parforhold lige nu, fordi hun har andre ting at kæmpe med.
gitte345

gitte345

557 indlæg
Ja enig. Hun er ved at blive kvalt og føler sig derfor mindre interesseret.
123anonym123

123anonym123

47 indlæg
  • Skrevet
Jeg synes du kæmper en brav kamp, og det skal du have et skulderklap for. Men sådan kan ingen holde til at være og gøre i en længere periode, uden at få noget igen. Jeg giver 1987-male ret, forsøg at træk dig væk fra hende og lad hende indse, hvad det er for små og store ting du gør for hende i hverdagen. Enten vil hun savne det og indse hvor meget du betyder for hende, eller også vil det hurtigt gå op for dig, at hun er "ligeglad" og så er du nok bedre tjent uden. Jeg håber det bedste for dig!

Mest populære tråde