1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Jeg vil gerne gå, men kan ikke.. Hvad skal jeg ...

Jeg vil gerne gå, men kan ikke.. Hvad skal jeg gøre?

TiBusk

TiBusk

3 indlæg
  • Skrevet
Jeg har i over et år været i et forhold med en mand jeg i startede var sikker på jeg elskede og han fik mig også til at føle mig elsket. Han forlod sin daværende kæreste da vi mødtes og det var en stormende forelskelse, hvor jeg kunne leve kun af kærlighed og kildevand - ja sådan føltes det i hvert fald. Nu er det sådan at jeg går rundt med følelsen af at jeg hele tiden går på kompromis med mig selv. Jeg er bugne for om Jeg er bange for om jeg er begyndt at stoppe med at lytte til mig selv.. Han kæmper med sin dårlige samvittighed over for sin søn og at han ikke føler t at han kan udfylde sin rolle, medmindre han bor under samme tag som moren. Derfor han han skrevet med hende om hvad hun forventer af ham hvis han kommer tilbage. Her tænker jeg om det er mig der ikke er rummelig, for det har virkelig været svært at acceptere og forstå. Det har jeg sagt til ham og også fortalt hm hvilke følelser af frustration og ked af det hed det sætter igang hos mig. Han går i forsvar og bliver nærmest sur over t jeg ikke kan forstå det og siger at så må vi jo gå fra hinanden når jeg har det sådan. At jeg ikke kan rumme den proces hm gennemgår! Jeg er begyndt at tvivle på om det er mig der er hekt galt på den. Jeg har flere gange formuleret hvordan jeg vil gøre det forbi, men jeg kan ikke gøre det. Mine rationelle tanker, og min mave fornemmelse, siger mig at det er det bedste for mig at gøre. Men jeg kan simpelthen ikke få det gjort. Hvad er det der stopper mig, når alle mine alarmklokker ringer..? Jeg har brug for at høre om der er andre der har prøver noget lignende eller har et godt råd. På forhånd, tak ☺️
Misskalla

Misskalla

31 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Deleted
Ceje

Ceje

54 indlæg
  • Skrevet
Det er overhovedet ikke ok. Drop ham med det samme. Du har brug for et skub til at få det gjort - det er her. Du er mere værd end det han byder dig.