1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Kærlighed

Kærlighed

samy1995

samy1995

1 indlæg
  • Skrevet
Hej alle sammen, jeg er ny her på denne side og har virkelig brug for et råd. Jeg er ikke sikker på hvor jeg skal skrive henne, så jeg skriver i kommentarfeltet. Min kæreste og jeg har været sammen i lidt over et halvanden år nu, men min kæreste og jeg har virkelig været oppe og skændtes, her i de sidste par dage. Det har så lagt sig nu. Vi har har skændes før, også ræt store skænderier, men vi er altid kommet ud på den anden side igen. Men det her skænderi har end ud i, at min kæreste har mistet følelser for mig, men han siger også, at han ikke vil miste mig. Det skal lige siges, at jeg har været skyld i de fleste, af vores skænderier både det nu og før hen. Jeg har i så lang tid tilbage jeg kan huske, haft nogle problemer med mig selv og sådan. Når jeg er i vildrede med mig selv, kan jeg eksplodere ud i raseri og frustration, hvor ender ud i at ramme de forkerte personer, når jeg er oppe og toppes med mig selv og alle mine følelser. Og i de fleste tilfælde min kæreste. Det skal også siges, at jeg arbejder på mine problemer. Men tilbage til min kærestes og mit problem. Vi har det normalt rigtig godt sammen og støtter hinanden i svære situationer, han er min bedste ven. Jeg er meget mere selvsikker med ham i mit liv, end jeg var, da han ikke var. Nå.. men, han siger han ikke vil miste mig og at han ville ønske at han kunne spole tiden tilbage og det sammen vil jeg. Men og i går mistede han sine føler for mig og ser ikke på mig på sammen måde, "siger han". Men jeg elsker han stadig rigtig meget og vil heller ikke miste ham. Så hvad skal jeg gøre, jeg er i vildrede og ved ikke hvad jeg skal stille op. Han siger han ikke han klare mere. Og jeg kan ikke bære at vide, at jeg selv har skubbet ham væk fra mig, det knuser mit hjerte. Jeg er så ked af det. Kan i komme med nogle råd, til hvad jeg kan gøre?
xxmahaloxx

xxmahaloxx

956 indlæg
  • Skrevet
Jeg tror at du er nødt til at give ham noget plads, så han kan mærke efter i sig selv om følelserne er helt væk, eller om der er noget at redde. Hvis det er det første er der ikke så meget du kan gøre - man kan ikke tvinge en person til at elske en. Hvis det er det sidste må du tage en snak med ham om, hvad du/I kan gøre for at bevare gnisten. Et forhold kræver arbejde. Derudover mener jeg altså ikke, at følelser forsvinder fra den ene dag til den anden - det kan godt være at dette skænderi har været udslagsgivende, men hans mangel på følelser er ikke sket udelukkende pga af dette skænderi. Ultimativt er mit råd altså: giv ham noget plads og snak derefter om det. Men forsøg at acceptere situationen og brug det som incitament til at arbejde yderligere med dig selv, så du ikke kommer til at stå i denne situation igen, hvor dit temperament risikerer at koste dig en mand du elsker.

Mest populære tråde