1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Kærlighed

Kærlighed

millemussen1233

millemussen1233

1 indlæg
  • Skrevet
Hej alle Jeg har sidste år været på efterskole, og fandt mig en kæreste der. Men nu er vi stoppet om han bor i den anden ende af danmark. Jeg synes det er utrolig hårdt ikke længere at kunne se ham i hverdagen længere. Vi ser kun hinanden hver 2. weekend ca. og taler ikke i telefon så meget. Han arbejder meget og ofte til meget sent. Jeg prøver virkelig at holde mig oppe og prøve at tænke på andre ting, og bare leve i nuet. Men det er så svært, han har virkelig altid været den der kunne få mit humør op. Når han tager hjem om søndagen, har jeg virkelig ingen lyst til noget, føler mig helt tom inden i . Vi skændtes også ret meget for tiden, da vi begge er lidt dårlige til at håndtere denne her nye hverdag. Jeg glæder mig så pisse meget til at få overstået de her 3 år på gymnasie og bare kunne tilbringer resten af mine dage med den dreng. Elsker ham så ufatteligt meget. Nogle erfaringer, eller gode råd?
Emma3103

Emma3103

1 indlæg
  • Skrevet
Jeg har selv haft et langdistance forhold i et halvår, da det var for hårdt ikke at ses så tit. Det er rigtig hårdt uden hinanden, og hvis I skændes tit og ikke snakker så meget mere, kan det ødelægger forholdet endnu mere. I burde snakke sammen om hvad I virkelig brænder for, fordi 3 år uden meget tid sammen bliver utroligt hårdt for jer begge. Hvis det fortsætter, ville jeg personligt gøre det forbi - da det er virkelig hårdt.