1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Kærlighed

Kærlighed

anonymmand123

anonymmand123

1 indlæg
  • Skrevet
Hej mennesker. Jeg har været sammen med den her pige i 6 måneder nu, som jeg de seneste 1-2 uger begyndte at se anderledes på vores forhold. Følte ikke den samme stræben, som jeg gjorde i starten af forholdet. Nu har jeg for 3 dage siden "slået op", og jeg begynder at fortryde det lidt. Problemet da jeg var i forholdet var, at jeg dengang ikke rigtig kunne se nogen mening eller fremtid i det, men nu hvor vi ikke er sammen, så føler jeg at der ikke behøver være en mening eller fremtid. Bare at jeg skal tage en dag af gangen. Samtidig, så er jeg bange for, at få den samme følelse, hvis vi kommer sammen igen. Er dybt ulykkelig, og ved ikke hvad jeg skal stille op :(
Misskalla

Misskalla

35 indlæg
  • Skrevet
Hvad er det for en mening og fremtid du gerne vil kunne se at i har sammen? Er der noget der har gjort at du de sidste 1-2 uger begyndte at se anderledes på jeres forhold?
xxmahaloxx

xxmahaloxx

926 indlæg
  • Skrevet
Hvis du ikke er sikker, skal du ikke spørge hende om at finde sammen igen. Det ville være dybt unfair over for hende at risikere at skulle gennemgå endnu et break-up. Hvis du ikke kan mærke nu, at det er hende og jer du vil, så hold fast i din beslutning - der var en grund til at du tog den.