1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Kærlighed

Kærlighed

Husen26

Husen26

1 indlæg
  • Skrevet
Hej sagen er den at jeg kom til og tjekke min kærestes Facebook troede det var min egen jeg sad på han har skrevet med to piger den ene skrev han at han arbejde konstant og skulle købe hus og at han kun var sig selv nævne ikke noget om mig den anden skrev han til om de skulle mødes frygter at han er mig utro har tilgivet ham før tror ikke jeg klaret det igen forstår ikke hvorfor han ikke har nok i mig hvorfor han skal bekræftes af andre kvinder han har os slået mig før og taget fat i mig jeg føler mig helt nedbrudt har intet overskud til venner mere vi har en hund den er jeg mega glad for og føler det er den eneste grund til at jeg bliver her nogen gange han kan self og være sød men syns han gemmer på mange sider hvor jeg tænker at jeg slet ikke kender ham nogen gange hvad ville i have gjort?
A unknown

A unknown

22 indlæg
  • Skrevet
Jeg vil sige at du skal stoppe forholdet og prøve at finde dig selv igen og få glæde tilbage.
Du bliver nød til at tænke på dig selv, du er den vigtigste person i dit liv skal du huske. 
xxmahaloxx

xxmahaloxx

956 indlæg
  • Skrevet
Jeg synes du skal konfrontere ham med det. Og indstille dig på at jeres forhold er slut.
123anonym123

123anonym123

27 indlæg
  • Skrevet
Enig med de andre. Der virker ikke til at være nogen solid og god fremtid for dig i det forhold. Se at komme ud af det og find dig selv og dine værdier. Plej dig selv, det virker ikke som om du har gjort det længe.

Mest populære tråde