1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Kærlighed

Kærlighed

Truntemus123

Truntemus123

1 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Tak for hjælpen
existencia

existencia

394 indlæg
  • Skrevet
Gamere er lige så forskellige som alle os andre, så ingen kan svare på, hvordan Mikkel vil være som kæreste. Angående hvem du skal vælge, så mener jeg i hvert fald, at du bør slå op med din kæreste - du er tydeligvis færdig med ham.
Truntemus123

Truntemus123

1 indlæg
Tak for svar! Jeg vil tage det med i mine overvejelser ;) - Angående gamere.. det er mere.. hvad laver man sammen og kan 'gaming' komme til at fylde for meget.. Det kan jeg godt se at du/i måske ikke kan vide, men det er en bekymring jeg har som jeg følte ligesom skulle med. Når jeg nu be'er om hjælp til at vælge imellem to helt fantastiske fyre.
existencia

existencia

394 indlæg
  • Skrevet
Om spil kommer til at fylde for meget afhænger af personen, så ingen kan svare dig på, hvordan det bliver. Min kæreste spiller en del forskelligt, og i perioder fylder det en del, mens han til tidee nærmest ikke spiller. Så det kan svinge meget fra person til person og over tid. Der afhænger jo også af, hvor meget I vil lade det fylde. Gamere er helt almindelige mennesker, så man kan lave det samme med dem som alle andre personer
Supernova1

Supernova1

193 indlæg
  • Skrevet
Hvad laver du ærligt? Hvorfor begyndte du overhovedet at blive for tæt med mikkel når du allerede har fyr på? Jeg synes du skal vælge ingen af dem, du har tydeligvis mistet interessen for Thomas, og du tvivler allerede på om dig og Mikkel vil passe sammen, for mig lyder det som om du ser dem som et stykke legetøj. Angående det med gaming så kommer det an på hvor meget han nørder det, personligt synes jeg det er et turn off hvis en dreng bruger AL sin tid foran en skærm, men hvis det bare er nogle gange i et par timer bare så synes jeg det er okay, for jeg spiller selv ps4 nogle gange hvis jeg keder mig og ikke har noget bedre at bruge min tid på
Truntemus123

Truntemus123

1 indlæg
  • Skrevet
Det har du vel ret i. Jeg håber bare at han ville have lyst til at inddrage mig i sin 'gaming' for jeg har ikke noget imod at lære noget nyt, så længe vi bare kan være meget sammen. Lige nu er jeg sammen med min nuværende kæreste ret ofte hvilket jeg håber at Mikkel også ville have lyst til.
Truntemus123

Truntemus123

1 indlæg
Jeg har altid set Mikkel som min bedste ven. Lidt ligesom en bror du ved, og man kan jo aldrig blive for tæt med sin bror. Mine følelser kom snigende uventet og jeg forstår godt at du syntes at det lyder som om jeg ser dem som et stykke legetøj. Men mange tak for dit svar alligevel ;))
Supernova1

Supernova1

193 indlæg
Jamen så synes jeg du skal slå op med Thomas og forblive venner med Mikkel, fordi i er bedstevenner og har du tænkt på at hvis i feks tager den videre og det feks mislykkes hvilket der er 99% chance for at det gør, så ja så har du mistet din bedsteven 💔. Selv tak :)
Truntemus123

Truntemus123

1 indlæg
  • Skrevet
Tusind tak! Jeg tror du har fat i noget der. Jeg vil selvfølgelig ikke miste nogen af dem men lige for tiden er Mikkel nok vigtigst for mig fordi han lyser min dag op og sørger for at jeg har det sjovt.
Truntemus123

Truntemus123

1 indlæg
  • Skrevet
Spørgsmålet er bare hvordan jeg får det gjort...