1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Langdistance forhold

Langdistance forhold

Tina-29b7fb2bef

Tina-29b7fb2bef

8 indlæg
  • Skrevet
Har date en fantastisk mand i det sidste år. Nu står vi så overfor at han skal til at arbejde i Jylland men også på Sjælland. Hvordan får man det til at fungere? Vi vil ikke komme til at ses så tit, men vi er begge indstille på at det skal lykkes. Der vil være dage hvor han overnatter i Jylland. Vi bor ikke sammen og pr er det ikke planen.
babycrew

babycrew

94 indlæg
  • Skrevet
Sms'er, opkald, FaceTime.. Og så er det utrolig vigtigt at være åben og ærlig overfor hinanden.. At turde stole på at den fantastiske person vil en og er en tro.. Tillid og ærlighed er endnu vigtigere i et langdistance forhold end et normalt forhold.. Har snart været i et langdistance forhold i et år.. Og jeg har haft perioder hvor jeg har været ked af det og jaloux og der har kommunikationen været uhyr vigtig.. Denne her gang undværer jeg ham 3 uger f.eks.. Du er velkommen til at spørge mere ind til det..
Tina-29b7fb2bef

Tina-29b7fb2bef

8 indlæg
  • Skrevet
Tro det er han og det er jeg 100 procent sikker på.vi har snakke med om tillid og utroskab. Hvor tit ser du så din kæreste? Jeg prøver at virke glad, men vil lyve hvis jeg sagt at jeg er glad for det, men ved at der er et Vigtig job for ham. Og vil prøve at støtte han så meget jeg kan.
babycrew

babycrew

94 indlæg
  • Skrevet
Ser ham hver anden weekend ca.. Nogle gange går der kortere imellem, andre gange længere.. Godt du er sikker på han er tro, det er vigtigt.. Men vær forberedt på du sagtens kan komme til at havd en lille usikkerhed i maven alligevel..
VibsenVibsen

VibsenVibsen

1 indlæg
  • Skrevet
Jeg havde et langdistanceforhold til min nuværende kæreste lidt over 2 år inden vi flyttede sammen. Han boede på Sjælland og jeg i Nordjylland. Vi skrev sammen hver dag, skypede sammen med webcam for at se hinanden osv. Alt hvad der er muligt. Vi besøgte hinanden i næsten alle ferier, dvs. sommer-, efterårs-, jule-, vinter- og de små helligdagsferier i foråret. Derudover engang imellem også weekender. Men der kunne godt gå 1, 1½ eller 2 måneder. Hvis man elsker hinanden nok, burde det ikke ødelægge forholdet, at være adskilt.