1. Forum
  2. Debatten
  3. Kærlighed
  4. Overfladisk??

Overfladisk??

CMW

CMW

1 indlæg
  • Skrevet
Feb.2017 mødte jeg en fyr fra nettet. Jeg havde et par billeder på min profil, hvor man ikke helt kan se min krop. Dengang vejede jeg 94 kg, og jeg er 172cm høj. De ekstra kilo, som jeg tog på forrige år var godt fordelt. Store bryster, bred hofte og fyldige lår. Fyren er skilt og har to store børn, og jeg har altid fravalgt mænd med børn, men ham her var altså speciel. Han er en interessant fyr, meget charmerende, elegant og kvalitetsbevidst. Det kan jeg godt lide. Jeg var meget i tvivl om jeg skulle mødes med ham, mest pga. at jeg var flov over min krop. Jeg valgte så at møde ham. Mødet gik fint, vi snakkede og grinte hele aftenen. Da jeg kom hjem, tænkte jeg ham her ser jeg nok ikke igen, for han kunne nok ikke lide min krop. Et par dage senere skrev han om vi skulle ses igen og jeg var selvfølgelig interesseret og sagde ja til at ses. Vi mødtes hjemme hos ham og havde en super hyggelig aften. Der fortæller han mig at han foretrækker slanke piger og hvis der skulle ske noget mellem os to, så var det op til mig at gøre noget ved det. På det tidspunkt var jeg lige gået i gang med en kost omlægning og meldte mig ind i fitness centret. Det gjorde jeg for min egen skyld og ikke for hans eller andres skyld. Fra d. 20.feb. Og ca. 6 mdr. frem, tabte jeg mig ca. 22 kg og nu vejer jeg 72 kg. Han kommenterede hele tiden min krop og at jeg skulle helt ned på 63 kg for det vil se pænest ud. Mit mål er at komme ned til 65-66 kg, det var det jeg vejede før. Nu er der gået 8 mdr. og han synes ikke at der sker mere med vægttabet og fortæller mig at han ikke synes kemien er der længere. Vi havde det rigtig godt sammen, vi kommunikerede rigtig godt sammen, han synes om min personlighed og omvendt. Jeg har følelser for ham og kan rigtig godt lide ham. Han valgte så at stoppe vores forhold. Jeg er meget knust, for kan man virkelig være så overfladisk og vælge en person fra pga. det ydre? Er han det værd at sørge over?
Emma3683

Emma3683

15 indlæg
  • Skrevet
Nej. Det er det korte svar. Jeg har aldrig hørt noget lignende. Det er jo fuldstændig vanvittigt det der. Han sætter krav til dig, som om han vil have du skal udvikle en spiseforstyrrelse? Du smider ham direkte ud i skraldespanden.
Emma3683

Emma3683

15 indlæg
  • Skrevet
Nej. Det er det korte svar. Jeg har aldrig hørt noget lignende. Det er jo fuldstændig vanvittigt det der. Han sætter krav til dig, som om han vil have du skal udvikle en spiseforstyrrelse? Du smider ham direkte ud i skraldespanden.
Naika

Naika

192 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Han er en tyran ud med ham for ham handler det tydeligvis kun om fysisk begær,og tiltrækning han er ikke kærestepotentiale......videre det du gør er for din skyld fint hvis mændene finder dig atraktiv,og lækker smid ham tilbage hvor du fandt ham find en dejlig kæreste,der elsker dig for andet,end kun måden du ser ud du fortjener bedre <3 lykkeligt for dig er det,at skraldet gik ud med sig selv det er tid til fest nu hvorfor skulle du sørge over det?
Naika

Naika

192 indlæg
  • Skrevet
Han ville kun nedbryde dig til du var en tom skal,og erstatte dig siden hende and so on...
Naika

Naika

192 indlæg
  • Skrevet
Sådanne mænd er der kun når solen skinner........
Supernova1

Supernova1

193 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Jeg er selv en pige med former, vejer 59 kg og er 173 høj, jeg ser selv rigtig godt ud af udseende og har aldrig haft et problem når det gælder drenge, men jeg ville fandme blive fornærmet hvis der var en fyr der sagde til mig jeg skulle tabe mig for at være god nok i hans øjne, jeg ville afslutte det med ham med det samme, fordi sådan en går kun op i udseende. Jeg tror bare du har været uheldig, fundet den forkerte type. En af mine gode veninder er overvægtig og hun vejer meget mere end dig, og hun poster billeder på insta hvor man kan se hendes krop, altså ikke let påklædte billeder men normalt tøj, så drengene ved altså godt hvad de går ind til, og hvis du tjekker hendes insta beskeder går du helt i chok over hvor mange drenge der skriver til hende og halvdelen har hun ikke engang svaret, feks for nyligt afsluttede hun noget med en og efter 1 uge senere fik hun noget nyt med en. Der er sikkert mange drenge der vil dig, du har bare lige været uheldig med ham her
Dr Help

Dr Help

1 indlæg
  • Skrevet
Altså han skulle aldrig have kommenteret din vægt , man tager det eller ikke færdig .. men godt gåde 🎉 . Du skal helt klart glemme ham du valgte ham med hjertet og han vælger som du kan se med vægten .. så helt klart gå Selvføl er det svært og du ville os have det hårdt men ægte kærlighed er ikke baseret på vægt . En rigtig elsker støtter en ikke dømmer , en rigtig elsker er wn man kan fortælle alt til os selv om man er uvenner eller går fra hinanden . For hvis man virkelig elsker en person ville man dem det bedste med eller uden .. så kom videre og du skal nok få meget bedre , når en dør bliver lukket åbnes en bedre